پرترافیک ترین روز پایتخت چه روزی است؟

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: چهارشنبه بعدازظهر معمولا ترافیک سنگینی را به دلیل بار خروج از تهران شاهد هستیم
تصویر پرترافیک ترین روز پایتخت چه روزی است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ احسان مومنی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در مورد پرترافیک‌ترین روز و ساعت هفته اظهار کرد: چهارشنبه بعدازظهر معمولا ترافیک سنگینی را به دلیل بار خروج از تهران شاهد هستیم.

وی در مورد مسیرهای پرترافیک در این روز هم اظهار کرد: بزرگراه نواب به سمت جنوب، بزرگراه شهید همت به سمت غرب، بزرگراه شهید خرازی به سمت غرب، بزرگراه شهید زین‌الدین و بزرگراه شهید بابایی به سمت شرق و همچنین جاده مخصوص و اتوبان تهران-کرج به سمت غرب نیز در روز چهارشنبه معمولا شلوغ است‌، چون برخی شهروندان به دلیل تعطیلات آخر هفته از شهر خارج می‌شوند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه از نظر وضعیت ترافیکی روز پنجشنبه وضعیت بسیار بهتری نسبت به روزهای دیگر در هفته دارد، تاکید کرد: در مجموع باید گفت؛ چهارشنبه بعدازظهر پرترافیک ترین روز و ساعت هفته است.

سرهنگ مومنی درباره تمهیدات راهور برای مدیریت ترافیک در روز شلوغ هفته هم گفت: چهارشنبه بعد از ظهر عوامل راهور در محورهای خروجی به صورت ویژه مستقر می‌شوند تا اگر حادثه یا خرابی خودرویی منجر به بستن معبری شد، سریعا به موارد رسیدگی شود تا ترافیک سنگین ایجاد نشود.

منبع: ایسنا

586030