مستند پایگاه‌های قرآنی ۴ کانون فرهنگی هنری استان اردبیل در مرحله تدوین

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مرحله ضبط و تصویربرداری از مستند پایگاه‌های قرآنی ۴ کانون فرهنگی هنری منتخب استان اردبیل به پایان رسید و پس از تدوین این مستند به ستاد مرکز ارسال خواهد شد.
تصویر مستند پایگاه‌های قرآنی ۴ کانون فرهنگی هنری استان اردبیل در مرحله تدوین

به گزارش سایت خبری پرسون، مصطفی آمون ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرحله پایانی تصویربرداری اظهار کرد: مرحله ضبط و تصویربرداری از مستند پایگاه‌های قرآنی ۴ کانون فرهنگی هنری منتخب استان اردبیل به پایان رسید و پس از تدوین این مستند به ستاد مرکز ارسال خواهد شد.

آمون افزود: کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان و کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) از شهرستان اردبیل، کانون فرهنگی هنری شهدای اسلام آباد از شهرستان پارس آباد و کانون فرهنگی هنری شهدای اندبیل از شهرستان خلخال از جمله کانون‌های هستند که پایگاه‌های قرآنی آن‌ها به صورت مستند ضبط شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه اهدای کرسی تلاوت به نام کانون هم همزمان با ضبط برنامه پایگاه‌های قرآنی انجام شد، خاطرنشان کرد: به زودی مرحله تدوین این مستندها به پایان خواهد رسید.

آمون ادامه داد: پایگاه‌های قرآنی کانون‌های مساجد به صورت هفتگی و یا ماهانه به همت فعالان کانون‌ها در سطح مساجد همراه با تلاوت مجلسی قرآن کریم و تفسیر با حضور امام جماعت مسجد برگزار می‌شود.

وی افزود: گردهمایی جلسه‌های تقویت پایگاه‌های قرآنی با همکاری مؤسسه و دستگاه‌های مرتبط از دیگر برنامه‌های است که با هدف تقویت نقش پایگاه‌های قرآنی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

585938