فرمانده سپاه شهرستان دیر:

۵۰ پرونده قضایی به راه حل‌های صلح آمیز و سازشی دست یافتند

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر گفت: بسیج حقوقدانان شهرستان دیر با همت بلند خود و با همکاری صلح یاران، از ابتدای سال تاکنون موفقیت در ۵۰ پرونده قضایی به راه حل‌های صلح آمیز و سازشی دست یافتند.
تصویر ۵۰ پرونده قضایی به راه حل‌های صلح آمیز و سازشی دست یافتند

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی‌نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در یک گام مهم به سوی ترویج عدالت و حل و فصل آرام دعاوی حقوقی، بسیج حقوقدانان شهرستان دیر با همت بلند خود و با همکاری صلح یاران، از ابتدای سال تاکنون موفقیت در ۵۰ پرونده قضایی به راه حل‌های صلح آمیز و سازشی دست یافتند.

وی افزود: این پرونده‌ها نمونه‌هایی هستند که با مشارکت فعال طرفین و با بهره‌گیری از تخصص حقوقدانان، توانسته‌ایم به سرعت و به نحوی کارآمد به راه‌حل‌های منصفانه دست یابیم.

حسینی‌نیا ادامه داد: صلح و سازش در پرونده‌های زوجین، پرونده‌های دعاوی مالی، کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و آموزش عمومی حقوق از جمله اقدامات این کانون در شهرستان است.

فرمانده سپاه شهرستان دیر در پایان با تاکید بر ترویج فرهنگ ایجاد گفت‌وگو و مذاکره برای افزایش تعداد پرونده‌های صلح و سازش، تصریح کرد: آگاهی افراد از مزایای حل و فصل مسائل به شیوه صلح‌آمیز، پله‌ای به سوی افزایش تعداد پرونده‌های موفق در این زمینه است.

منبع: فارس

585930