پلمب ۳۰ پلاک قرمز از ابتدای سال جاری در منطقه 15 تهران

شهرداری منطقه ۱۵ تهران گفت: در سطح ناحیه یک منطقه 15 استان از ابتدای سال جاری 30 پلاک قرمز پلمب و دیگر خانه‌های شناسایی‌ شده نیز پس از طی مراحل قضایی، پلمب خواهد شد.
تصویر پلمب ۳۰ پلاک قرمز از ابتدای سال جاری در منطقه 15 تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، از شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری روز چهارشنبه اظهار کرد: طرح شناسایی خانه‌های ناامن از ابتدای سال در دستور کار قرارگاه اجتماعی منطقه قرار گرفته و همچنان نیز ادامه دارد و پس از شناسایی با حکم دادستانی و حضور عوامل انتظامی، طرح جمع‌آوری معتادان و پلمب پلاک‌های قرمز اجرا می‌شود.

وی به شناسایی ۴۱ پلاک قرمز در سطح ناحیه یک منطقه ۱۵ اشاره کرد و افزود: با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی ۳۰ پلاک قرمز از ابتدای سال طی سه مرحله، پلمب و دیگر خانه‌های شناسایی‌ شده نیز پس از طی مراحل قضایی، پلمب خواهد شد.

شیری در ادامه یادآور شد: در راستای اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر، ۱۲ پلاک قرمز نیز با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی در ناحیه دو طی این مدت پلمب شده است.

شهردار منطقه ۱۵ اضافه کرد: همچنین از ابتدای امسال، هفت هزار و ۸۸۳ معتاد متجاهر از سطح این منطقه جمع‌آوری و برای ادامه روند درمان تحویل مراکز اقامتی و کاهش آسیب‌ «یاورشهر» شدند.

وی با بیان اینکه طرح‌ها و اقدامات مستمری برای پاکسازی محدوده شوش و اتابک از وجود جرائم و معتادان متجاهر انجام شده است، گفت: این طرح ویژه با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و درخواست‌های متعدد آنها اجرایی شد که قطعا در کاهش آسیب‌های احتمالی متاثر از وجود خانه‌های پلاک قرمز تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: ایرنا

585801