مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

انتقام سخت آموزش و پرورش از دشمنان، تربیت دانش‌آموزانی متعهد به مکتب سردار دل‌ها است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، گفت: انتقام سخت آموزش و پرورش از دشمنان این مرز و بوم و خونخواهی از خون پاک 23 دانش آموز شهید در گلزار شهدای کرمان، تربیت دانش‌آموزانی متعهد به مکتب سردار دل‌ها است.
تصویر انتقام سخت آموزش و پرورش از دشمنان، تربیت دانش‌آموزانی متعهد به مکتب سردار دل‌ها است

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدعلیرضا موسوی‌نژاد صبح امروز در آیین گرامیداشت 23کبوتر خونین‌بال دانش‌آموز حادثه خونین کرمان که در مجمع دلسوختگان بقیع شهر بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: دشمن از روحیه مقاومت، ولایتمداری و شهادت‌طلبی ما می‌ترسد.

وی با بیان اینکه مهمترین رسالت فرهنگیان خراسان جنوبی نهادینه کردن مثلث مقاومت؛ ولایت و شهادت در مدارس است افزود: دانش‌آموزان شهید حادثه تروریستی کرمان در کلاس درس مکتب حاج قاسم سلیمانی و دانشگاه ولایتمداری، حسینی شدند و در مسیر دفاع از حق، ایثار جان کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از دانش‌آموزان و فرهنگیان بهارستان علم و ادب به عنوان تداوم‌دهندگان تحقق بخش مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در این خطه از ایران اسلامی یاد کرد و افزود: حادثه تروریستی کرمان ثابت کرد که نظام سلطه به فرماندهی آمریکا و صهیونیست بین‌الملل نه تنها از شهید سلیمانی و مکتبش سخت بیمناک هستند؛ بلکه از زائرین مرقدش نیز سخت می‌ترسند.

موسوی‌نژاد گفت: انتقام سخت آموزش و پرورش از دشمنان این مرز و بوم و خونخواهی از خون پاک 23 دانش آموز شهید در گلزار شهدای کرمان، تربیت دانش‌آموزانی شایسته، متعهد و عاشق فرهنگ و وطن ایران اسلامی و مروج مکتب سردار دل‌ها است.

منبع: تسنیم

575676

مطالب مرتبط