تهرانی ها منتظر کاهش دما و بارش برف و باران باشند

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در این استان فعالیت سامانه بارشی، بارش برف و باران و وزش باد شدید به همراه کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
تصویر تهرانی ها منتظر کاهش دما و بارش برف و باران باشند

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر روز چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه (۲۰ تا ۲۲ دی) با فعالیت سامانه بارشی در بعضی ساعات به‌ویژه از پنجشنبه شب(۲۱ دی) و طی روز جمعه افزایش ابر، گاهی همراه با بارش باران و وزش باد شدید، در نیمه شمالی استان بارش باران و برف و در ارتفاعات استان بارش برف همراه با مه گاهی کولاک برف مورد انتظار است.

از روز چهارشنبه تا جمعه کاهش دما و روز شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۲۰ دی) قسمتی ابری، از بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۲۱ دی ) نیمه‌ابری، گاهی وزش بادشدید، از بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی بارش باران و احتمال بارش پراکنده برف با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱۰- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

منبع: مشرق

575647