جزئیات حضور ۵۰ بازیگر چهره در سریال جدید ده‌نمکی

بازیگر سریال رستگاری گفت: سریال رستگاری کاری از مسعود ده‌نمکی فضای ماورایی دارد که ۵۰ بازیگر چهره در آن بازی می‌کنند.
تصویر جزئیات حضور ۵۰ بازیگر چهره در سریال جدید ده‌نمکی

به گزارش سایت خبری پرسون، شیوا خسرو مهر بازیگر کشورمان گفت: در حوزه سینما فیلم «هولیا» را داشتم و درحال حاضر مشغول ایفای نقش در سریال رستگاری کاری از مسعود ده‌نمکی هستم که قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش شود. امسال ما دوبار ماه رمضان را داریم. یکبار اوایل عید بود و یکبار از ۲۲ اسفند شروع می‌شود. در ایام ماه مبارک رمضان شبکه سه میزبان مخاطبان خواهد شد و رستگاری مهمان خانه‌های مردم در این ایام مبارک است.

وی ادامه داد: محوریت سریال رستگاری ماورایی است و وقتی اسم مسعود ده نمکی می‌آید اغلب فکر می‌کنند کار طنز است اما نه اینطور نیست و کار ماورایی و جدی است.

خسرومهر افزود: رستگاری قصه خیلی خوبی دارد و حداقل ۵۰ بازیگر چهره در آن بازی می‌کنند. داستان رستگاری خوب است و با حساسیت‌ها و ظریف نگاه کردن‌های آقای ده نمکی در این سریال کار چند برابر بهتر شده است و مطمئن هستم تماشاگر و مخاطب ارتباط خوبی با آن برقرار می‌کند.

وی درباره نقش خود در سریال رستگاری گفت: در سریال رستگاری همسر آقای محمود پاک نیت هستم. نقش اصلی سریال آقای پاک نیت است که فامیلشان رستگاری است. به همین دلیل اسم سریال رستگاری است و من هم خانم آقای رستگاری هستم و ما منتظریم مردم ببینند و درباره سریال نظر بدهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

575608