سردار هادیانفر:

کاهش تصادفات دغدغه ۵ ساله من بود

رئیس پیشین پلیس راهور فراجا گفت: هرجا از خودروهای ناایمن، راه‌های پرخطر، کاستی‌های موجود و قصور برخی دستگاه‌ها صحبت کردم، در راستای حفظ جان مردم و کاهش حوادث بود و نفع شخصی در آن مطرح نبود.
تصویر کاهش تصادفات دغدغه ۵ ساله من بود

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار سید کمال هادیانفر پس از حدود ۵ سال فعالیت در این سمت، صبح امروز (دوشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲) در مراسم تکریم خود و معارفه سردار سید تیمور حسینی، رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، گفت: خدا را شاکریم که توفیق داد تا خادمی باشیم برای نظام جمهوری اسلامی. تبریک عرض می‌کنم به سردار سید تیمور حسینی که تا امروز تلاش‌های بسیاری برای پلیس راهور داشته‌اند.

وی افزود: در محضر سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا از تلاش همه همکاران که صادقانه و صمیمانه در طول این ۵ سال در راه‌ها و جاده‌های کشور در سرما و گرما خدمت کردند، تشکر می‌کنم.

هادیانفر تاکید کرد: تمام تلاش ما در این مدت برای کاهش آمار جان‌باختگان در تصادفات رانندگی بود. امیدوارم با مدیریت صحیح ترافیک و با کمک سایر دستگاه‌ها، مسیر کاهش جان‌باختگان تصادفات در سال‌های آینده ادامه داشته باشد.

رئیس پیشین پلیس راهور فراجا ادامه داد: جا دارد از دولت سیزدهم، وزارتخانه‌های راه، کشور و بهداشت و‌ جمیعت هلال احمر تشکر کنم که همراه پلیس راهور بودند.

وی افزود: کاهش تصادفات دغدغه ۵ ساله من بود و هرجا از خودروهای ناایمن، راه‌های پرخطر، کاستی‌های موجود و قصور برخی دستگاه‌ها صحبت کردم، در راستای حفظ جان مردم و کاهش حوادث بود و نفع شخصی در آن مطرح نبود.

رئیس پیشین پلیس راهنمایی و رانندگی کشور خاطرنشان کرد: در طول این ۵ سال تلاش کردیم تا با کمک همکاران، کرامت انسانی را در مواجهه با مردم رعایت کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: ۵ سال در پلیس راهور مسئولیت داشتم و تلاش کردم، اما مجموعه تلاش‌هایم، شاید به اندازه شایستگی کارکنان و مردم عزیز کشورم نبود و از همین جا به خاطر کاستی‌هایم، از همه ماموران و مردم عذرخواهی می‌کنم.

گفتنی است، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا، با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، سردار مهدی معصوم‌بیگی، رئیس بازرسی کل پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا و جمع دیگری از فرماندهان پلیس و سایر مقامات ارشد لشکری و کشوری در سالن همایش نورالرضا ستاد پلیس راهور فراجا در شهرک آزمایش برگزار شد.

منبع: خبر فوری

575409