بودجه پیشنهادی شرکت پالایش نفت آبادان بررسی شد

دومین جلسه بررسی بودجه پیشنهادی شرکت‌های دولتی با موضوع بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شرکت پالایش نفت آبادان در دیوان محاسبات کشور برگزار شد.
تصویر بودجه پیشنهادی شرکت پالایش نفت آبادان بررسی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، دومین جلسه بررسی بودجه پیشنهادی شرکت‌های دولتی با موضوع بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شرکت پالایش نفت آبادان در دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیران شرکت پالایش نفت آبادان در دیوان محاسبات کشور برگزار شد، سیداحمدرضا دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات در سخنانی، اظهار کرد: بررسی عملکرد بودجه‌ای شرکت‌های دولتی با هدف تنظیم گری و تهیه مدل مناسب اقتصادی برای کمک به رفع مشکلات از سوی این نهاد نظارتی دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد: شرکت پالایش نفت آبادان از شرکت‌های اثرگذار و با اهمیت کشور در بخش صنعت به شمار می‌رود و باید در راستای رشد تولید، به طرح‌های توسعه‌ای و به روزرسانی تجهیزات و زیرساخت‌های این مجموعه قدیمی توجه کرد.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور افزود: این نهاد نظارتی رسیدگی را با رویکرد تنظیم گری و حکمرانی مطلوب دنبال می‌کند و تلاش خود را بر رفع موانع و کمک به حل مشکلات کشور در بخش‌های مختلف از جمله صنعت نفت گذاشته است.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مدیرعامل و سایر مدیران شرکت پالایش نفت آبادان به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین بودجه پیشنهادی در سال ۱۴۰۳ پرداخته و مقرر شد جهت رفع نقص و ابهامات مطرح شده، در جلسه آتی گزارش جامع‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: ایسنا

574575