نشست مشترک اعضای هیأت دولت با استانداران برگزار شد

نشست مشترک اعضای هیأت دولت با استانداران سراسر کشور صبح امروز به ریاست حجت‌الاسلام رییسی در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد.
تصویر نشست مشترک اعضای هیأت دولت با استانداران برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، نشست مشترک اعضای هیأت دولت با استانداران سراسر کشور صبح امروز (دوشنبه) به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسیی در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور آغاز شد. در این نشست مشترک علاوه بر استانداران سراسر کشور، معاونان رییسی جمهور و معاونان وزارت کشور و سازمان‌های تابعه حضور دارند.

گفتنی است، رییسی‌جمهور در نشست تیر ماه امسال اعضای هیأت دولت با استانداران سراسر کشور ضمن تاکید بر تقویت ارتباط استانداران با مردم، توجه و برنامه ریزی برای سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی در استان‌ها را با اهمیت دانسته بود.

رییسیی همچنین در آن نشست تصریح کرد: در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های کلان، نظر استانداران به عنوان مدیران در میدان، لحاظ شود تا کارها بهتر پیش برود.

رییسی‌جمهوری خطاب به استانداران در نشست تیر ماه، گفت: ما نباید در این دولت از کنار مسایل راحت عبور کنیم، باید برای مشکلات راه حل پیدا کنیم. عقب ماندگی‌هایی که به هر دلیل وجود داشته باید جبران شود و باید به موقعیتی که شایسته نظام و مردم هست برسیم.

رییسی همچنین موضوع مبارزه با فساد را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: کوچک‌ترین ناکارآمدی و فساد نباید در این دولت تحمل شود و این به نگاه حساس استانداران و مدیران در این دولت بستگی دارد.

منبع: ایسنا

574409