کارآفرین قهرمان جام استارکاپ شد

مسابقات قهرمانی فوتسال جام استارکاپ با قهرمانی بانک کارآفرین به پایان رسید .
تصویر کارآفرین قهرمان جام استارکاپ شد

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتسال این بانک بعد از پیروزی ۴بر ۳ مقابل تیم ری استور، توانست بعنوان قهرمان این رقابت ها، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

رقابت های فوتسال استارکاپ با حضور ۱۶ تیم از شرکتها و برندهای برتر ؛ در هفت هفته برگزار شد. در نهایت با برگزاری مسابقات دور مقدماتی و یک چهارم نهایی و فینال پیگیری و در نهایت تیم فوتسال بانک کارآفرین موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شد.

بر اساس این گزارش؛ تیم فوتسال بانک کارآفرین در این دور مسابقات توانست تمام مسابقات خود را با برتری پشت سر گذاشته به مرحله نهایی برسد. تیم بانک در نخستین بازی خود به مصاف تیم اکواستار رفت و این تیم را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد.دومین بازی را مقابل تیم تپسی انجام و با پیروزی ۴ بر یک تیم کارآفرین ادامه یافت.

همچنین تیم فوتسال بانک کارآفرین در سومین بازی خود به مصاف تیم شرکت سرمایه گذاری فارابی رفت و در یک بازی بسیار نزدیک و زیبا توانست با نتیجه۶ بر ۲ پیروز میدان شود و در ادامه مسابقات جام استارکاپ تیم بانک کارآفرین در مقابل تیم کالیس با نتیبجه یک بر صفر پیروز میدان شد و به مرحه نیمه نهایی رفت.

در مسابقه نیم نهایی تیم بانک کارآفرین مقابل کرمان موتور به میدان رفت و با نتیجه پر گل ۱۰ بر ۴ به مرحله فینال راه یافت.

به این ترتیب در مسابقه فینال جام استارکاپ ، تیم بانک کارآفرین مقابل ری استور قرار گرفت و در یک بازی نزدیک و جذاب موفق شد با نتیجه ۴ بر سه پیروز جام استارکاپ شود.

گفتنی است تیم فوتسال بانک کارآفرین، به مدیریت علیرضا کشاورز، سرپرستی قربان پورشعبان، سرمربیگری میشل پطروس، مربیگری محمود قاضی و حمید آیت اله زاده کمک مربی ؛آریا حسینی مربی دروازه بان ها به میدان رفته و به مقام قهرمانی رسیدند.

اعضای تیم فوتسال بانک کارآفرین را مهدی مبارکی(دروازه بان)، مهران شریفیان (دروازه بان)، حسین قاسمی (دروازه بان)، اکبر پناهی،عباس رنجبر زاده، مسعود سعادتی،فرشید بابایی ارس، محمداسدی،محسن فدایی، سپهر یزدانی ملاطی، محمد کرمی،مصطفی قاسمی ایمچه، محمد فخر آبادی، محمد رضا ساکی،مهران ایدلی تشکیل می دهند.

منبع: بانک کارآفرین

574278

مطالب مرتبط