تجمع بزرگ «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در مریوان

فرماندار مریوان، در تجمع بزرگ «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، ضمن تبریک ایام دهه بصیرت اظهار کرد: ۹ دیماه درتاریخ ایران اسلامی ماندگار هست و ماندگار خواهد ماند و این روز جزئی از افتخارات ملت ایران است.
تصویر تجمع بزرگ «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در مریوان

به گزارش سایت خبری پرسون، اسماعیل احمدی ظهر شنبه در تجمع بزرگ «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» که در مسجد جامع شهرستان مریوان برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه بصیرت اظهار کرد: ۹ دیماه درتاریخ ایران اسلامی ماندگار هست و ماندگار خواهد ماند و این روز جزئی از افتخارات ملت ایران است.

وی بیان کرد: این گردهمایی بزرگ که تاریخ ساز و اثر ساز است به مناسبت سالروز حماسه‌ای است که به دست مردم ملت ایران خلق شد و باید آیندگان بیشتر در مورد ۹ دی و نقش مردم و حضورشان در این روز تاریخی بدانند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ملت ایران در همه عرصه‌ها حضور چشمگیری داشتند و در روز ۹ دی سال ۸۸ نیز مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان ایران اسلامی زدند.

در این مراسم مردم ولایت مدار شهرستان مریوان ضمن محکوم کردن حوادث دیماه سال ۸۸ و بیعت دوباره مردم با رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و آرمان‌های بلند و مطهر حضرت امام خمینی (ره) و برخورد قاطع ملت با فتنه گران وحامیان خارجی با شعارهایی علیه استکبار و فتنه گران اعلام آمادگی کردند که مردم غیور مرزدار شهرستان مریوان همچنان که در هشت سال دفاع مقدس پای انقلاب اسلامی و گفتمان امام خمینی (ره) ایستاده‌اند همچنان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و پای رهبر انقلاب هستند.

مردم مریوان همچنین ضمن حمایت از مردم بی‌دفاع غزه حملات وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع غزه را محکوم و یکبار دیگر با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل ضمن حمایت از مردم بی دفاع غزه بار دیگر اقدامات رژیم کودک اسرائیل را محکوم کردند.

منبع: مهر

574109