کدام لژیونرها سرباز می‌شوند؟

چند بازیکن سرشناس لیگ برتری باید برای گذراندن خدمت مقدس سربازی راهی تیم‌های نظامی شوند.
تصویر کدام لژیونرها سرباز می‌شوند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، خدمت سربازی یکی از دغدغه‌های ورزشکاران و فوتبالیست‌ها است و اکنون با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال برخی از چهره‌های فوتبال ایران باید راهی خدمت سربازی شوند. انتقال محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی در لیگ بیست و یکم به ملوان بندرانزلی به عنوان سرباز در روزهای که استقلال در یکی از بهترین فرم‌های خود قرار داشت و در پایان همان فصل نیز به قهرمانی رسید، یکی از جنجالی‌ترین و پرحاشیه‌ترین اتفاقاتی بود که در خصوص سرباز شدن فوتبالیست‌ها اتفاق افتاد و در مسیر حرفه‌ای این دو بازیکن تاثیرگذار بود.

حضور امید عالیشاه و احمد نوراللهی در تراکتور نیز به عنوان سرباز در روزهای که پرسپولیس تمامی جام‌ها را تصاحب می‌کرد یکی دیگر از نمونه‌های انتقال بازیکنان فوتبال از تیم به تیم دیگر به عنوان سرباز است؛ آنهم در شرایطی که بسیاری از این بازیکنان در بهترین فرم خود قرار داشتند. در این فصل نیز و در این روزها زمزمه‌های در خصوص سرباز شدن برخی از ستاره‌های مطرح لیگ برتر به گوش می‌رسد.

پیام نیازمند و امید نورافکن دو بازیکن ملی‌پوش سپاهان اصفهان، میلاد سرلک از پرسپولیس و رضا میرزایی و ابوالفضل جلالی از استقلال بازیکنان مطرحی هستند که تا پایان سال مشمول خدمت سربازی خواهند شد و باید از تیم‌های خود جدا شده و راهی تیم ملوان بندرانزلی شوند. علی قلی‌زاده، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس لژیونرهای تیم ملی ایران هستند که آنها نیز به زودی شامل خدمت سربازی خواهند شد. همچنین محمد عمری نیز دیگر بازیکن پرسپولیس است که در پایان فصل باید به خدمت سربازی برود.

خدمت سربازی با این حجم از بازیکنانی که به زودی مشمول خدمت می‌شوند، حالا بیش از هر زمانی تبدیل به یک چالش جدی برای آنها و همچنین سازمان نظام وظیفه شده است و مسئولین ذی‌ربط هرچه زودتر باید راهکاری درست و چاره‌ای بیاندیشند تا بازیکنان خدمت مقدس سربازی را پشت سرگذاشته و البته تیم‌های تحت قرارداد با آنان نیز، دچار مشکل نشوند.

منبع: ایرنا

573959