️یوم‌الله ۹ دی، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت‌ مداری ملت ایران است

سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اعلام کرد: ️یوم‌الله ۹ دی، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت‌ مداری ملت ایران است که از دلبستگی عمیق آنان به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری برخاست‌؛ حماسه‌ای که با ظرفیت آگاهی‌ بخشی و بصیرت‌آفرینی خود، منشور هدایت و منشاء بیداری نسل‌های آینده برای عبور از گذرگاه های حساس و دشوار پیش رو قرار گرفت.
تصویر ️یوم‌الله ۹ دی، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت‌ مداری ملت ایران است

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛سپاه حضرت صاحب‌الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان به مناسبت سالروز ۹ دی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

️یوم‌الله ۹ دی، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت‌ مداری ملت ایران است که از دلبستگی عمیق آنان به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری برخاست‌؛ حماسه‌ای که با ظرفیت آگاهی‌ بخشی و بصیرت‌آفرینی خود، منشور هدایت و منشاء بیداری نسل‌های آینده برای عبور از گذرگاه های حساس و دشوار پیش رو قرار گرفت .

با گذشت بیش از یک دهه از فتنه ۸۸ و خنثی سازی آن در حماسه نهم دی ماه؛ دشمنان نه تنها دست از توطئه و فتنه گری علیه نظام و میهن اسلامی برنداشته اند بلکه با میدان داری در جریان تهدید، تحریم و تحریف در قالب جنگ روایت ها و جنگ شناختی به دنبال ایجاد تغییر در محاسبات مردم هستند.

با استاد به آیه شریف قرآن کریم که فرمود《وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ ۚ》 یادآوری، بازخوانی و تبیین حماسه عظیم ۹دی ۸۸ خواهد توانست در صورت وقوع حوادث مشابه از امنیت، آرامش و منافع ملی صیانت و اسلامیت و جمهوریت نظام را پاسداری کند. امت انقلابی ایران می‌داند همه دشمنی‌های آمریکا نسبت به ایران اسلامی، نتیجه کوتاه شدن دست چپاولگری و غارت آمریکا از ذخایر و منابع ایران پس از انقلاب اسلامی است که همواره با فتنه آفرینی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد هجمه قرار داده است.

امسال در حالی چهاردهمین سالگرد حماسه ۹ دی را گرامی می‌داریم فتنه‌آفرینان مدعی آزادی و حقوق بشر امروز نه‌تنها آزادی و حقوق ملت فلسطین را نادیده گرفته‌اند، بلکه با کمک‌های مالی، تجهیزاتی و رسانه‌ای از رژیم غاصب صهیونیستی چهره واقعی خود را نمایان ساخته‌ و در یک نسل کشی هزاران زن و کودک بی گناه فلسطینی را قتل عام کرده اند.

️سپاه حضرت صاحب‌الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از همه مردم بصیر استان دعوت می‌کند همراه با ملت فهیم ایران اسلامی در مراسماتی که به این منظور در سراسر استان برگزار می‌شود شرکت کرده و حماسه ماندگار دیگری را بر دفتر افتخارات مردم ولایتمدار و عاشورایی این خطه بیفزایند.

منبع: صدا سیما

573952