تست شخصیت شناسی؛ یک حیوان انتخاب کنید

یکی از انواع محبوب تست شخصیت شامل انتخاب بین تصاویر مختلف برای نشان دادن ویژگی های شخصیتی خاص است.
تصویر تست شخصیت شناسی؛ یک حیوان انتخاب کنید

به گزارش سایت خبری پرسون، این تست شخصیت شناسی بر این اصل استوار است که ضمیر ناخودآگاه ما به سمت نمادها و تصاویری کشیده می شود که با درون ما طنین انداز می شوند. سپس تصویر انتخاب شده تبدیل به پنجره ای به روان ما می شود و عمیق ترین خواسته ها، ترس ها، نقاط قوت و ضعف ما را روشن می کند.

حیوان روحی شما چیست؟

چند لحظه وقت بگذارید و سه تصویر را در نظر بگیرید: یک ببر، یک اسب و یک سگ.

این آزمایش شامل مشاهده سه تصویر از حیوانات روح است: ببر، اسب و سگ. وظیفه شما ساده است: فقط یکی را انتخاب کنید که بیشتر در ذهن شما طنین انداز باشد بدون اینکه زیاد فکر کنید.

انتخاب ما تمایل شما را به ماجراجویی، آزادی و وفاداری - سه جنبه اساسی طبیعت انسان - آشکار می کند.

تصویر 1: ببر

اگر تصویر ببر بیشتر در ذهن شما طنین انداز است، این می تواند نشان دهد که روحیه ای جسور و ماجراجو دارید. ببرها به شجاعت و نترسی خود معروف هستند، که می تواند نشان دهنده این باشد که از ریسک کردن و خروج از منطقه امن خود نمی ترسید.

ببر به عنوان نمادی از آزادی، همچنین نشان می دهد که شما برای استقلال ارزش زیادی قائل هستید و به توانایی های خود برای به دست آوردن آن به تنهایی اطمینان دارید. شما کسی نیستید که جمعیت را دنبال کنید. در عوض، شما مسیر خود را می سازید.

از نظر وفاداری، انتخاب ببر نشان می‌دهد که اگرچه ممکن است به شدت مستقل باشید، اما به کسانی که اعتماد شما را جلب می‌کنند نیز بسیار وفادار هستید. با این حال، ممکن است طول بکشد تا مردم اعتماد به نفس شما را به دست آورند زیرا ببرها به دلیل ماهیت متشخص خود شناخته می شوند.

تصویر 2: اسب

اگر تصویر اسب بیشتر در ذهن شما طنین انداز می شود، این می تواند نشان دهد که شما هوس ماجراجویی را دارید اما در مقایسه با ببر به روشی سنجیده و متعادل تر. اسب‌ها به دلیل استقامت و استقامتشان شناخته می‌شوند، که ممکن است نشان‌دهنده این باشد که شما فردی هستید که متعهد هستید که سرمایه‌گذاری‌های خود را تا انتها ببینید.

به عنوان نمادی از آزادی، اسب به شما پیشنهاد می کند که برای توانایی پرسه زدن و اکتشاف ارزش قائل شوید و در عین حال از بازگشت به محیط آشنا لذت ببرید. وقتی تغییر در محدوده های قابل پیش بینی باشد، ممکن است راحت تر باشید.

از نظر وفاداری، اسب ها به دلیل تعهد ثابتشان به گله خود شناخته می شوند. اگر این تصویر را انتخاب کردید، می‌تواند به این معنی باشد که وفاداری ویژگی‌ای است که بسیار به آن احترام می‌گذارید، چه داده شود و چه دریافت شود.

تصویر 3: سگ

اگر تصویر سگ بیشتر در ذهن شما طنین انداز است، این می تواند نشان دهد که در حالی که از ماجراجویی لذت می برید، رویکرد شما ممکن است بیشتر در مورد لذت بردن و همراهی باشد تا هیجان طلبی. سگ ها به خاطر ماهیت بازیگوش و علاقه به زندگی معروف هستند، که می تواند به این معنی باشد که شما ماجراجویی هایی را ترجیح می دهید که شامل معاشرت و تجربیات مشترک است.

منبع: سرگرمی روز

573917