ممنوعیت استفاده از ظرفیت شهرداری تهران برای تبلیغات؛

خط و نشان زاکانی برای کاندیداهای مجلس

شهردار تهران با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت شهرداری تهران برای تبلیغات فرد یا گروه‌ها یا جناح‌هایی در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی ممنوع است اینگونه عنوان کرد: این مسئله خط قرمز ماست و کمتر از یک ساعت با فرد خاطی برخورد خواهم کرد.
تصویر خط و نشان زاکانی برای کاندیداهای مجلس

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در جمع معاونین و مدیران شهری با اشاره به برگزاری انتخابات اظهار کرد: شهرداری تهران در انتخابات همه ظرفیت خود را برای ایجاد مشارکت و نشاط و حضور پرشور مردم در انتخابات بسیج خواهد کرد اما اینکه شهرداری پای یک لیست انتخاباتی بیاید این یک سم مهلکی برای این مجموعه محسوب می‌شود.

وی افزود: حمایت شهرداری از لیست‌های انتخاباتی خط قرمز ماست و اگر کسی از جانب من آمد و گفت که باید از فلان گروه یا جناح حمایت کنیم دروغ گفته است و در واقع ورود شهرداری تهران به حمایت از لیست‌ها و گروه‌های انتخاباتی خط قرمز است.

شهردار تهران با اشاره مجدد به اینکه ما همه امکانات خود را برای حضور پرنشاط مردم در انتخابات پیش رو بسیج خواهیم کرد، افزود: اما اینکه ما در انتخابات ببینیم چه کسی بالا می‌رود یا پایین می‌رود وارد نمی‌شویم و اگر شهرداری به این مسئله ورود پیدا کند، نابود خواهد شد و این خدمت (ایجاد شور، نشاط در انتخابات) از دست خواهیم داد.

زاکانی با بیان اینکه بنده خود دو دهه وارد معرکه انتخابات بوده‌ام، گفت: اما اینکه اکنون در مجموعه شهرداری آمده‌ام قضیه کاملا متفاوت است. البته ممکن است بنده نظری را داشته باشم و در بیرون یک ظرفیتی داشته باشم و ممکن است بر اساس شاخص‌هایی از فلان فرد یا جناح حمایت کنم اما در داخل شهرداری این کار نخواهد شد.

وی تصریح کرد: ممکن است در جناح‌ها نیز 10 گروه بشوند و با هم دعوا هم داشته باشند اما آنچه که مد نظر شهرداری در انتخابات خواهد بود، فرمایشات مقام معظم رهبری است و ما پای فلان فرد یا گروه در انتخابات نخواهیم رفت و این مسئله خط قرمز ما خواهد بود.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه در مجموعه شهرداری تهران تمام امکانات و ظرفیت‌ها باید برای شور و مشارکت مردم در انتخابات باشد ادامه داد: بنده از همین جا اعلام می‌کنم که با کسانی که در انتخابات از ظرفیت شهرداری و امکانات آن در راستای انتخابات استفاده کنند برخورد خواهد شد.

زاکانی با اشاره به اینکه ما می‌توانیم یک الگوی موفق را در ماموریت مدیریت شهری بر مبنای انقلاب اسلامی برپا کنیم گفت: این الگو می‌تواند ماندگار باشد و در سایر شهرهای کشور تسری پیدا کند.

وی در پایان با تاکید مجدد بر ممنوعیت استفاده از امکانات شهرداری تهران برای حمایت از افراد یا گروه ها و جناح‌ها در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این مسئله همانطور که گفته شد خط قرمز ماست و علاوه بر تیم‌های نظارتی که بر این مسئله نظارت خواهند کرد چنانکه مسئله‌ای به گوش بنده هم برسد کمتر از یک ساعت با افراد خاطی برخورد خواهم کرد.

منبع: تسنیم

573767