عددشان را بگویند تا پولش را بدهیم و جدول برگردد

انتقاد تند علی سامره به رای استیناف

سرپرست باشگاه استقلال باور نمی کند که رای کسر امتیاز دو تیم سپاهان و پرسپولیس شکسته و امتیازهای شان برگردانده شده است.
تصویر انتقاد تند علی سامره به رای استیناف

به گزارش سایت خبری پرسون، علی سامره سرپرست باشگاه استقلال باور نمی کند که رای کسر امتیاز دو تیم سپاهان و پرسپولیس شکسته و امتیازهای شان برگردانده شده است. او آن قدر عصبانی و ناراحت بود که قبل از طرح هر سوالی این صحبت ها را مطرح کرد.

-واقعا شورش را درآورده اند و این فوتبال شده مسخره بازی که هر طور بخواهند رفتار کنند.

-من می خواهم بدانم اگر این تیم ها خلاف نکرده اند چرا جریمه های شان را نمی بخشند. اگر خلافی شده که شده پس چرا رای را برگرداند.

-با این کار فقط راه خلاف در فوتبال را باز کرده و به نوعی آموزش می دهند که اگر خواستیم قانون را دور بزنیم و بعد پولش را بدهیم. اگر این طور است الان هم عددشان را بگویند تا باشگاه هم پرداخت کند و جدول را برگرداند.

-خیلی جالب است، خودشان در برنامه تلوزیونی به خلاف شان و گرفتن پول از شخصی خارج از باشگاه اعتراف می کنند اما الان امتیازشان هم برمی گردد.

- من از روسای دولت و وزارت ورزش و همه ان هایی که ادعای مسلمانی و گرفتن حق مظلوم را دارند خواهش می کنم حق استقلال را بگیرند چون باشگاه استقلال مظلوم واقع شده است.

-مسئولان فدراسیون بدانند با این تصمیم راه خلاف در فوتبال را باز کردند و خواهشا از این به بعد ادای انسان های مومن را درنیاورند.

-من از این ناراحتم که خلاف نکردیم و متضرر شدیم.کاش ما هم خلاف کرده بودیم،به خواسته مان می رسیدیم و الان هم پولش را می دادیم.

-ظاهرا ما نمی توانیم در اینم فوتبال حق مان را بگیریم و مطمئن باشید از طریق فیفا اقدام می کنیم.

منبع: ایران ورزشی

573760