گسترش جبهه ضد صهیونیستی

به نظر می رسد صهیونیست ها در طول ۸۰ روز گذشته با شکست های میدانی در غزه مواجه شده اند اخیرا هم تیپ کماندویی نخبه گولانی که قصد داشت به بخش جنوبی غزه نفوذ کند با شکست مواجه شد و ۷۰ درصد از نیروهای این تیپ نخبه نظامی متلاشی شدند و این مورد نشان می دهد که ارتش رژیم صهیونیستی با بحران داخلی و میدانی مواجه است.
تصویر گسترش جبهه ضد صهیونیستی

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن هانی زاده کارشناس جهان عرب در یادداشتی نوشت: ترور ناجوانمردانه سردار سیدرضی موسوی از سرداران میدانی بحران سوریه یکی از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی برای برهم زدن شطرنج درگیری غزه است. باتوجه به اینکه سردار سیدرضی موسوی یکی از فرماندهانی بود که تجربه جنگ های شهری و خیابانی را داشت، به دعوت وزارت دفاع ســوریه برای تقابل با جریان های تروریستی در این کشور عازم دمشق شد و توانست درکنار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانــده سابق سپاه قدس برنامه ریزی لازم برای مقابله با گروهک های تکفیری و سرکوب این گروهک ها را انجام دهد.

به همین علت ایشان یک چهره کاملا شناخته شده منطقه ای مخصوصا در محور مقاومت است و رژیم صهیونیستی به این دلیل که شهید سید رضی موسوی با جنبش های مبارز فلسطینی ارتباط سیستماتیک داشــته از مدت ها پیش در مجموعه ترور موساد قرارگرفت. رژیم صهیونیستی هم هرگاه با بحران نفسگیر در داخل و در سطح منطقه دچار می شود تلاش دارد این بحران را به خارج از اراضی اشــغالی منتقل کند ترور این سردار نشان می دهد رژیم صهیونیستی در صدد است که به نوعی از ایران و محور مقاومت انتقام بگیرد اما جمهوری اسلامی ایران با توجه به شرایط منطقه شتاب زده عمل نخواهد کرد هرچند الان محور مقاومت و جنبش های فلسطینی، لبنانی و عراقی و یمنی درحالت آماده باش برای انتقام خون این شهید والامقام هستند.

به نظر می رسد صهیونیست ها در طول ۸۰ روز گذشته با شکست های میدانی در غزه مواجه شده اند اخیرا هم تیپ کماندویی نخبه گولانی که قصد داشت به بخش جنوبی غزه نفوذ کند با شکست مواجه شد و ۷۰ درصد از نیروهای این تیپ نخبه نظامی متلاشی شدند و این مورد نشان می دهد که ارتش رژیم صهیونیستی با بحران داخلی و میدانی مواجه است و ترور شخصیت های تاثیرگذار سیاسی و میدانی را در دستور کار قرار دارد.

ضمن اینکه رئیس موساد اخیرا اعلام کرد رهبران سیاسی حماس را در هر جای منطقه باشند ترور خواهند کرد و این نشان می دهد کــه صهیونیست ها از تروریست برای اهداف خود استفاده می کنند و پس از آن سعی می کنند خود را به نوعی پیروز طوفان الاقصی تلقی کنند لذا جمهوری اسلامی ایران بــا خویشتنداری و درایت دقیق در زمان و مکان مناسب انتقام خون شهید سید رضی موسوی را از اسرائیل خواهد گرفت. ترور این شخصیت می تواند فضای منطقه را بحرانی تر کند و شرایطی را فراهم کند که چندین جبهه علیه صهیونیست ها به صورت مستقیم وارد عمل شوند.

منبع: آرمان ملی

573730