درس اماراتی ها به فوتبال ایران با نقره‌داغ کردن فرهاد مجیدی

درگیری فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی الاتحاد کلبا با داور مسابقه با الوصل اتفاقی است که باید در آن تأمل کرد، اینکه چرا در ایران همچنان شاهد بیشترین مدارا با متخلفان هستیم.
تصویر درس اماراتی ها به فوتبال ایران با نقره‌داغ کردن فرهاد مجیدی

به گزارش سایت خبری پرسون، از جمله حواشی لیگ امارات در طول روزهای اخیر، درگیری فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی الاتحاد کلبا با داور مسابقه با الوصل بود. کلبا این مسابقه را با نتیجه ‌۲ بر یک به صدرنشین باخت و مجیدی که از قضاوت داور در مواردی همچون بازبینی صحنه‌های حساس و نیز میزان اعلام وقت‌های تلف‌شده شاکی بود، پس از پایان مسابقه خشمگینانه به سمت قاضی میدان رفت و او را مورد ملامت قرار داد.

حالا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات وارد صحنه شده و فرهاد را ۲۰هزار درهم، یعنی چیزی حدود ۲۵۰میلیون تومان جریمه کرده که رقم قابل‌توجهی است. چندی قبل هم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبرس ریکاردو ساپینتو را به‌خاطر یکی از آن رفتارهایی که هر هفته از این مربی در ایران می‌دیدیم ۴ماه محروم و به کسر ۱۰درصد از رقم قراردادش محکوم کرد.

همه اینها در حالی است که در ایران همچنان شاهد بیشترین مدارا با متخلفان هستیم و به همین دلیل هر هفته کلی اتفاق عجیب و غریب در کنار زمین رخ می‌دهد. آیا واقعا امثال امارات و قبرس که منصفانه باید گفت جایگاه خاصی هم در فوتبال ندارند، باید این همه اقتدار داشته باشند و مسابقات ما در این هرج‌ومرج دنبال شود؟

منبع: همشهری‌آنلاین

573116