انهدام باند قاچاقچیان توسط سربازان گمنانم امام زمان در جنوب کرمان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبر آباد گفت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و منسجم اطلاعاتی، اعضای این شبکه قاچاق سلاح و مهمات جنگی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) مورد شناسایی قرار گرفتند.
تصویر انهدام باند قاچاقچیان توسط سربازان گمنانم امام زمان در جنوب کرمان

به گزارش سایت خبری پرسون، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از انهدام یک شبکه فعال قاچاق سلاح و مهمات جنگی که به صورت گسترده در جنوب استان کرمان فعالیت داشت خبر داد.

حامد عمرانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در این رابطه ۱۲ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری به همراه مقادیری مهمات کشف و ضبط شد.

این مقام قضایی اعلام کرد:پس از انجام یکسری اقدامات فنی و منسجم اطلاعاتی، اعضای این شبکه قاچاق سلاح و مهمات جنگی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی اعلام کرد: با دستور قضائی ضربه به باند مذکور در دستور کار دادستانی و نیرو‌های امنیتی قرار گرفت و در یک عملیات غافلگیرانه دو نفر از اعضا باند دستگیر شدند و دستگیری سایر متهمین نیز در دستور کار است.

این مقام قضائی در ادامه گفت: قاچاقچیان، این محموله سلاح را از مرز‌های شرقی وارد کشور می‌کردند و قصد توزیع در استان‌های عمقی کشور داشتند.

منبع: خبرنگاران جوان

572825