محکومیت «جاناتان میجرز» به آزار و تعرض

هیات منصفه دادگاه «منهتن» درنهایت «جاناتان میجرز» بازیگر آمریکایی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول را در دو مورد آزار و اذیت و تعرض مجرم شناخت.

تصویر محکومیت «جاناتان میجرز» به آزار و تعرض

به گزارش سایت خبری پرسون، «جاناتان میجرز» در ماه مارس در شهر نیویورک پس از تعرض به «گریس جباری» دستگیر شد و حالا با یک سال زندان مواجه است، اما ممکن است او نیز به حبس مشروط محکوم شود.

پس از صدور حکم مجرمیت، مارول استودیوز روابط خود را با میجرز که نقش شخصیت شرور کانگ فاتح را در دنیای سینمایی مارول دیزنی بازی می کرد را قطع کرد. انتظار می رفت این بازیگر ۳۴ ساله در قسمت های بعدی مجموعه کتاب‌های مصور، از جمله «انتقام جویان: سلسله کانگ» محصول ۲۰۲۵ ظاهر شود.

«پریا چودری» وکیل مدافع میجرز در بیانیه‌ای گفت: «واضح است که هیئت منصفه داستان گریس جباری را در مورد آنچه اتفاق افتاده باور نکردند زیرا متوجه شدند که آقای میجرز عمداً به او آسیبی وارد نکرده است».

مدیران استودیو مارول به ریاست «کوین فایگی» در مورد امکان دور شدن از شخصیت کانگ برای تمرکز روی یک شخصیت منفی بزرگ دیگر بحث کردند. اکنون، با رسمی شدن خروج میجرز از این نقش، استودیو مارول تصمیمات خلاقانه‌ای در پیش دارند، از جمله اینکه آیا بازیگر جدیدی را در نقش کانگ بازگردانند یا فیلم «سلسله کانگ» را لغو کنند و به ادامه دنیای سینمایی مارول بپردازند.

منبع: ورایتی

572726