شهید "براهویی" نور چشم پلیس و خار چشم دشمنان است

شهید محمد حسن براهویی، شهید ایام فاطمیه و مدافع امنیت است ‌که برای آرامش شهروندان در همین حمله تروریستی جانش را بخشید و از قضا بلوچ بود و اهل سنت؛ این شهید نور چشم پلیس و خار چشم دشمنان است.
تصویر شهید "براهویی" نور چشم پلیس و خار چشم دشمنان است

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار سعید منتظرالمهدی؛ سخنگوی فراجا در پی شهادت جانسوز 11 تن از ماموران پلیس در راسک سیستان و بلوچستان، طی یادداشتی نوشت: بی گمان امنیت، نعمت نامحسوس خداوند است؛ و مامور فراجا بودن؛ یعنی فرای جانت ، خون و خانواده ات ، پای امنیت ایستادن.

سردارمنتظرالمهدی در ادامه یادداشت آورده است: وقتی در فراجا تا آخرین قطره خون، پای امنیت سبز شهروندان کشورت می‌ایستی ، دیگر قومیت معنایی ندارد خواه بلوچ باشی یا سیستانی، ترک باشی یا لر، لک باشی یا عرب، کرد باشی یا فارس.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس در ابتدای یادداشت با اشاره به کوشش بسیاری که صورت گرفته و می‌گیرد تا سیستانی ها و بلوچستانی‌ ها از هم جدا و دو مفهوم و ملت جداگانه شوند، تاکید می‌کند همه مردم این استان پهناور، اثبات کرده اند که در کالبد میهن، یک مفهوم واحد هستند و می‌‌مانند.

علی رغم تلاش‌های گسترده‌ ای که در چهار دهه گذشته مبنی بر جدایی مردم از مردم صورت گرفت؛ باز هم آحاد ملت ایران دل در گرو مام بزرگ میهن دارند.

همه تبلغیاتی که جریان رسانه‌ ای دشمن در پی توسعه آن است نمایش از پیش شکست خورده ‌ای بیش نیست؛ نمونه بارز آنهم، شهید محمد حسن براهویی، شهید ایام فاطمیه و مدافع امنیت است ‌که برای آرامش شهروندان در همین حمله تروریستی جانش را بخشید و از قضا بلوچ بود و اهل سنت. پلیسی که به تایید خانواده، دوست و همکار برای رضای خداوند و شهروندان از هیچ کوششی مضایقه نداشت.

اوکه همراه با سایر همرزمانش جان داد تا خواب مردم عزیزمان آشفته نشود، خون داد تا خاکمان از دست نرود اهل تسنن بود؛ پس بیهوده گویان ، جدایی خواهان و بدسیرتان در شیپور جدایی ندمند که راه به جایی نمی‌برند.

روی سخنم با شمایی است که همه سکوهای رسانه‌ای، دستگاه ها و بوق‌ های تبلیغاتی دشمن در اختیارتان است تا نظم و یکپارچگی کشور به ویژه اتحاد سیستان و بلوچستان را از هم پاشیده و به خیال خامتان ،ایران را چند پاره کنید؛ ولی چرا محبوبیتی در بین بلوچ ها ندارید که حتی در تصاویر رزمایش های مختلفی که از خودتان به نمایش می‌گذارید هم ، تعدادتان اندک است مگر نه اینکه شرف و آبرویی در بین هم قبیله‌ای خود نیز ندارید!

پیام غیورمردان بلوچ را سوای همه کم و کاستی‌هایی که در این استان کم برخوردار وجود دارد دریافت کنید؛ آنها شما را از خود نمی‌دانند، نمی‌خواهند و پای به مسیر تاریک شما نمی‌گذارند.

بی‌شک بیشتر حرص، آز و ناکامی‌ها ناشی از نادانی هاست؛ نادانی و کوردلی آنهایی که نمی‌خواهند ایران را آباد و آزاد ببینند.

پلیس 11 تن از بهترین و رشیدترین مامورانش را تقدیم این خاک کرد که نشان می‌دهد مردم درکنار مردم هستند؛ راه این شهیدان ابتر نمی‌ماند؛ میوه این درخت تنومند، امنیت توامان با آرامش، در سراسر پهنه جغرافیای ایران است.

ناگفته پیداست این شهدای گرانسنگ هستند که به زندگی مفهوم و معنای عمیق می‌بخشند؛ قهرمانان واقعی ، در کوران حوادث و با ماموریت‌ها و امتحان‌های سخت و نفس گیر شکل می‌گیرند؛ در واقع پلیس با از دست دادن ها، به دست می‌آورد.

پلیس همواره در سختی ها قوی تر و در صبر کردن ها، فولاد آبدیده تری می‌شود و در نهایتِ تجربه های تلخ، به نتایج گرانبهایی دست می‌یابد.

پلیس برای امنیت و آرامش کل جامعه فارغ از هر ایده، نگرش و منشی تلاش می‌کند که بیشترین غروب ها و شب ها گواه شهادت و پایان زیبای فرزندان تلاشگر شما در دستگاه امنیت ساز پلیس است.

منبع: تسنیم

572535