اشغال‌گران جنایت‌پیشه به هیچ یک از اصول ادیان الهی پایبند نیستند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی ضمن محکومیت اهانت صهیونیست‌ها به مقدسات، تصریح کرد: اشغال‌گران جنایت‌پیشه ثابت کردند که به هیچ یک از اصول ادیان الهی پایبند نیستند.
تصویر اشغال‌گران جنایت‌پیشه به هیچ یک از اصول ادیان الهی پایبند نیستند

به گزارش سایت خبری پرسون، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی اهانت صهیونیست‌ها به مقدسات مسلمانان و مؤمنان در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرد.

کنعانی در این پیام تصریح کرد: «بعد از کشتار و جنایات گسترده صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌گناه و زنان و کودکان معصوم و تخریب اماکن مذهبی از جمله تخریب کامل بیش از ۸۸ و تخریب جزئی ۱۷۴ مسجد و ۳ کلیسا در غزه، نظامیان رژیم صهیونیستی با توهین به مقدسات مسلمانان و مؤمنان، از بلندگو و مأذنه مسجدی در جنین، آوازخوانی می‌کنند». وی افزود: «اشغال‌گران جنایت‌پیشه با زیر پا گذاشتن همه ارزش‌های انسانی، اخلاقی و دینی ثابت کردند که به هیچ یک از اصول ادیان الهی پایبند نیستند».

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اضافه کرد: «مشاهده این صحنه‌ها و اهانت‌های وقیحانه و جنایت‌های بی‌شمار دو ماهه اخیر صهیونیست‌ها در ‎غزه و کرانه غربی، پاسخی است به چرایی آغاز طوفان‌الاقصی که طوفان خشم ملتی بود که ۷۵ سال متمادی تحت ظلم و ستم و جنایت و کشتار و رانده‌شدن و اهانت به ساحت انسانیت و مقدسات دینی و اماکن مذهبی و هتک حرمت روزانه مسجدالاقصی قرار دارند».

منبع: ایسنا

572375