کنفراس خبری سرمربی سپاهان پس از بازی با فولاد خوزستان

سرمربی سپاهان پس از بازی با فولاد چه گفت؟

مورایس: باید همینطور به کارمان ادامه دهیم
تصویر سرمربی سپاهان پس از بازی با فولاد چه گفت؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی خوب شروع شد و از ابتدا لذت بردم، بابت تمرکز بازیکنان تبریک می‌گویم؛ طبیعی بود، از بازیکنان فولاد عکس‌العمل ببینیم و یک گل خوردیم که نباید این اتفاق می‌افتاد.

وی افزود: قبل از این‌که فولاد به گل برسد، ۳ موقعیت داشتیم که می‌توانستیم فاصله را بیشتر کنیم و برابر تیمی که کیفیت دارد، اگر از شانس‌هااستفاده نکنیم، مشکل می‌شود. نیمه اول را با کمترین اختلاف به پایان رساندیم که چیزی نبود که بخواهیم.

مورایس تصریح کرد: در نیمه دوم تیم تمرکز دیگری را به دست آورد و متوجه شدند که عملکرد آن‌ها بازی را ساده کرد زیرا بازی ساده‌ای نبود و در نیمه دوم تمرکز خودشان را به دست آوردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در نیمه دوم اصول کاری را انجام دادیم و یک گل دیگر زدیم، می‌توانستیم گل‌های دیگری بزنیم؛ بابت نتیجه به بازیکنان تبریک می‌گویم و باید همینطور به کارمان ادامه دهیم.

سرمربی تیم سپاهان خاطر نشان کرد: قبل از بازی نیز گفتم که فولاد از ابتدای فصل تغییر کرده و از لحاظ تدافعی فشرده‌تر شدند، بازیکنان خوبی دارند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

مورایس ادامه داد؛ از هواداران بابت حضورشان ممنون هستم، بارانی بود و امیدوارم ایران ورزشگاه مسقف داشته باشد؛ بازیکنان تجربه بازی زیر باران را نداشتند و تجربه دیگری شد، ساعت بازی بادرخواست بازیکنان به دلیل دمای هوا تغییر پیدا کرد و از فدراسیون تشکر می‌کنم که پیش‌بینی کردند؛ از افرادی که حضور داشتند و هوادارانی که در خانه از تلویزیون ما را حمایت می‌کردند، تشکر می‌کنم.

مورایس تصریح کرد ؛تمرکزی روی کسر امتیاز نداشتیم، به عنوان یک انسان همه اشتباه می‌کنند و باید درس بگیریم و تجربه شویم، امیدوارم طبق ویژگی‌های فردی جلو بروید تا دنیا به شما پاداش دهد و آن زمان نیاز نیست که بجنگید، در دنیای عادلانه به افرادعادل نیاز دارید.

وی در پایان گفت ؛رهبریت و مدیریت سخت است، در مدیریت ارزش‌هایی وجود دارد که باید به این ارزش‌ها احترام بگذاریم، برای تیم بودن انضباط مهم است و باید طوری تصمیم بگیرم که هم خودم و هم بقیه را خوشحال کنم، فکر می‌کنم انضباط از هر نتیجه بازی مهم‌تر است، نباید فقط به خودت فکر کنی، دانشگر بازیکن خوبی است.

562239

مطالب مرتبط