بازگشت بازیکن محبوب گل محمدی به شرایط مطلوب

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بهبود شرایط خود در خط دفاع نظر کادر فنی را برای ادامه حضور بدون رقیب در ترکیب سرخپوشان جلب کرد.

تصویر بازگشت بازیکن محبوب گل محمدی به شرایط مطلوب

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال پرسپولیس پس از ۶ هفته ناکامی در کسب پیروزی در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا توانست هوادار را با یک گل شکست دهد تا سرخپوشان پایتخت اندکی از بحران فاصله بگیرند.

نگاهی به آمار و عملکرد بازیکنان پرسپولیس در دیدار با شاگردان محمود فکری نشان از بهبود آمار فنی تعدادی از بازیکنان این تیم دارد. دانیال اسماعیلی فر و گئورگی گولسیانی در حالی که جزو متهمان شکست مقابل الدحیل لقب گرفته بودند آماری ایده آل برای دیدار ابتدای هفته از خود به جای گذاشتند.

دانیال اسماعیلی فر به عنوان دفاع راست هشت بار توانست نبرد با بازیکنان هوادار را پیروز شود. او تنها یک بار از بازیکن مستقیم روبروی خود جا ماند تا تهدیدی جدی روی دروازه بیرانوند ایجاد شود.

او ۶ بار نفوذ به سمت دروازه حریف داشت که سه سانتر موفق داشت. اسماعیلی فر دقت پاس بالایی همچون مهدی ترابی و علی نعمتی داشت.

همچنین گئورگی گولسیانی نیز در کورس‌های خود با کریم اسلامی مهاجم هوادار نیز موفق بود و توانست او را به خوبی مهار کند تا پس از خراب کردن پنالتی مقابل الدحیل قطر عملکردی کم نقص داشته باشد.

بهبود شرایط اسماعیلی فر امیدواری زیادی را بار دیگر برای یحیی گل محمدی ایجاد کرد تا از بازیکنی که بیش از ۹۰ درصد مسابقات این تیم را در سه سال گذشته بازی کرده است برای دربی ۱۰۲ پایتخت نیز در دفاع راست بهره بگیرد و نگران نفوذ هافبک‌های تند و تیز آبی پوشان نباشد.

همچنین گولسیانی نیز آماری ایده آل داشت تا سرخ‌ها پس از چند بازی بتوانند بدون گل خورده از زمین مسابقه با هوادار خارج شوند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه از بازی‌های معوقه هفته پنجم لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

منبع: مهر

562006