ماجراهای حنجره طلا آماده نمایش

مجموعه انیمیشن ماجراهای حنجره طلا به تهیه کنندگی امیر مؤمنی اصل و با کارگردانی محمود صادق ناطری برای کودکان آماده نمایش می‌شود.

تصویر ماجراهای حنجره طلا آماده نمایش

به گزارش سایت خبری پرسون، محمود صادق ناطری در خصوص مجموعه پویا نمایی ماجراهای حنجره طلا، گفت: این مجموعه با توجه به آموزه‌های علم روان شناسی کودک و برخورداری از مفاهیم رشد و تربیت و آموزش و با هدف آشنایی کودکان با موضوعات راستگویی، دروغگویی، محافظت از خود در برابر آسیب‌های اجتماعی، ارزش نهادن به کانون خانواده، فریب نخوردن از افراد غریبه و تلاش برای حفظ محیط زیست تهیه و تولید شده است.

وی افزود: شخصیت‌های اصلی مجموعه انیمیشن ماجراهای حنجره طلا را خروس بابا، روباه مکار، مامان مرغی، راسوی دغل باز، کلاغ خوش خبر و جوجه های نازنین تشکیل می دهند که با صدا پیشگی مبینا میردار، امیر حسین سام، آندیا احمدی و الناز اسفندیاری برای گروه کودک آماده نمایش می‌شود.

کارگردان انیمیشن ماجراهای حنجره طلا، تصریح کرد: در خلاصه داستان ماجراهای حنجره طلا آمده است، در مزرعه با صفایی تمام حیوانات به خوبی و خوشی کنارهم زندگی می‌کنند و خروس خوش آواز هر روز صبح آواز سر می‌دهد تا اینکه روباه مکار وارد مزرعه شده و آرامش مزرعه را بهم می‌ریزد که داستان از این مرحله آغاز می‌شود.

صادق ناطری گفت: مجموعه پویا نمایی ماجراهای حنجره طلا به قلم سعید قنبری نگارش شده و توسط معصومه چگنی و محمود صادق ناطری طراحی و ایده پردازی شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مجموعه انیمیشن ماجراهای حنجره طلا برای کودکان؛ تدابیر خاصی جهت نمایش این مجموعه پیش‌بینی شده تا قشر وسیعی از کودکان بتوانند از تماشای این مجموعه آموزنده و جذاب لذت ببرند.

قابل ذکراست، عوامل مجموعه پویا نمایی ماجراهای حنجره طلا به شرح زیر است:

طراحی فضا و شخصیت سازی: پریسا اکبری

متحرک سازی: سجاد کشاورز

رندرینگ: تصویرگران شمال فیلم

مشاوران رسانه ای و روابط عمومی: علیرضا نیاکان، سعیده سادات موسوی سالار

ضبط ساز: حسین چراغیان

نوازنده تمبک: پارسا پور شریف

تدوین: محمود صادق ناطری

آهنگساز و صداگذاری: میلاد نوربخش

دستیار کارگردان: رضا مؤمنی اصل

طراح پوستر: مرتضی منصور سمائی

مجری پروژه: گروه فیلمسازی نقطه دید

سرمایه گذار: محمود صادق ناطری

مجری طرح: امیر مؤمنی اصل

مدیر تولید: فرشید مشایخی

تدارکات: مجید صادقی

منبع: ایسنا

561861