دیدار دوستانه حریف ایران با لیونل مسی

تیم فوتبال «اینترمیامی» در تور بین المللی خود به شرق آسیا با تیم ملی «هنگ کنگ» دیدار خواهد کرد.

تصویر دیدار دوستانه حریف ایران با لیونل مسی

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال «اینتر میامی» که «لیونل مسی» ستاره آرژانتینی را در اختیار دارد به تیمی جذاب برای هواداران فوتبال تبدیل شده است و بسیاری از تیم‌ها مایلند با دعوت از آنها و انجام بازی‌های دوستانه، پذیرای این باشگاه باشند.

باشگاه «اینتر میامی» اعلام کرد که در ابتدای سال ۲۰۲۴، اولین تور بین المللی پیش فصل خود را انجام خواهد داد و در حال حاضر در روز ۴ فوریه با تیم «هنگ کنگ» که در رده صد و پنجاهم رده بندی فیفا قرار دارد دیدار خواهد کرد.

دیوید بکهام یکی از مالکان باشگاه در گفت و گو با وب سایت باشگاه اظهار داشت: هنگ کنگ شهری زیبا با فرهنگ ورزشی عالی است. او افزود: من بسیار خوشحالم که نخستین تور بین المللی «اینتر میامی» در این مکان فوق العاده خواهد بود.

به گفته باشگاه، اینترمیامی در این تور بین المللی دیدارهای دیگری را هم برگزار خواهند کرد اما در حال حاضر فقط دیدار با هنگ کنگ برنامه ریزی شده است. این در مسابقات لیگ «MLS» آمریکا نتوانست به مرحله پلی آف برسد و به همین دلیل در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد و اوایل ژانویه تمرینات خود را از سر خواهند گرفت.

لازم به ذکر است که تیم ملی فوتبال هنگ کنگ در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ با ایران هم گروه است و دیدار رفت این دو تیم با برتری ۴ بر صفر ملی پوشان ایرانی به پایان رسید.

منبع: مهر

561565