ترکیب شگفت انگیز پرسپولیس برای بازی با هوادار

کادر فنی پرسپولیس به منظور خروج از بحران و جلب رضایت هواداران با کسب سه امتیاز کامل دیدار برابر هوادار، تغییراتی را در ترکیب خود برای این دیدار لحاظ می‌کند.

تصویر ترکیب شگفت انگیز پرسپولیس برای بازی با هوادار

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۵:۳۰ امروز شنبه میزبان هوادار در هفته دوازدهم لیگ برتر است. سرخپوشان پایتخت که سه بازی گذشته خود در این رقابت‌ها را با دو تساوی و یک شکست پشت سر گذاشته اند امروز در حالی به مصاف شاگردان محمود فکری می‌روند که برای بازگشت به مسیر آرامش و دوری از شعارهای تند هواداران پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا چاره‌ای جز کسب پیروزی ندارند.

یحیی گل محمدی برای خروج از بحران تصمیم گرفته است ترکیبی متفاوت را برای رسیدن به سه امتیاز بازی امروز با هوادار وارد میدان کند که در نوع خود شگفتی است. اینگونه به نظر می‌رسد که سرمربی پرسپولیس قصد دارد شهاب زاهدی مهاجمی که روند رو به پیشرفتی را آغاز کرده و تک گل تیمش را در جریان شکست دو بر یک مقابل الدحیل قطر به ثمر رساند را نیمکت نشین کند تا نبیل باهویی بر خلاف شنیده‌ها در ترکیب اولیه قرار بگیرد.

همچنین سروش رفیعی نیز از ترکیب خارج می‌شود تا محمد عمری پس از پشت سر گذاشتن دوران کامل نقاهت خود به ترکیب باز گردد. عمری که فصل گذشته پدیده لیگ برتر محسوب می‌شد بیشتر بازی‌های لیگ بیست و دوم را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای این بازی به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، محمد عمری، سعید صادقی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، مهدی ترابی، نبیل باهویی.

منبع: مهر

561458