رد رشوه میلیاردی ماموران با غیرت خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از رد رشوه ماموران وظیفه شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شامل دو دستگاه خودروی ۱۱۱ خبر داد.
تصویر رد رشوه میلیاردی ماموران با غیرت خراسان شمالی

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در استان های خراسان رضوی و شمالی می کردند، شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش ماموران دو نفر سوداگر مرگ را دستگیر کردند، افزود: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی نیز یک کیلو و ۹۹۴ گرم مواد مخدر صنعتی از منزل یکی از این افراد کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه متهمان پرونده به جهت چشم پوشی ماموران مبلغ چهار میلیارد و ۲۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد به همراه دو دستگاه خودروی ۱۱۱ را تحت عنوان رشوه به آنها پیشنهاد دادند، تصریح کرد: ماموران وظیفه شناس و با غیرت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن رد رشوه مراتب را صورتجلسه و به همراه پرونده متشکله متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

سردار مطهری زاده از این ماموران وظیفه شناس و با غیرت کمال تقدیر و تشکر را داشت و خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در کنار مردم بوده و با فروشندگان مواد مخدر برخورد خواهد کرد و اجازه نمی دهد تا امنیت جامعه مختل شود.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان از شهروندان خواست تا ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

561443