بزرگترین برج مسکونی دنیا به نام الحبتور در دبی ساخته می‌شود!

یک رکورد جدید جهانی جدید در ساخت‌وساز ابر سازه‌ها در کشور امارات در حال شکل گیری است! دبی قرار است میزبان یکی از عظیم‌ترین برج‌های کاملا مسکونی دنیا باشد. این برج که الحبتور نام دارد طبق پیش ‌بینی‌ها قرار است در 82 طبقه، رکورد جهانی عظیم‌ترین سازه‌های مسکونی جهان را از نظر ارتفاع، بزرگی و ... بشکند!
تصویر بزرگترین برج مسکونی دنیا به نام الحبتور در دبی ساخته می‌شود!

به گزارش سایت خبری پرسون، بیایید در این مقاله ببینیم الهبتور قرار است چگونه ساخته شود و در طبقات آن چه امکاناتی قرار گرفته است.

در مورد کشور امارات بیشتر بدانید

قبل از هر توضیحی بهتر است کمی بیشتر در مورد کشور امارات متحده عربی بدانید. امارات یکی از امن‌ترین، با ثبات‌ترین کشورها از نظر سیاست، اقتصاد و ... در منطقه خاورمیانه است. امارات یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا است به همین علت تاکنون بیش از 150 ملیت را در خود جای داده است.

در سال‌های اخیر با رشد اقتصادی و توسعه املاک در این کشور، مخصوصا وجود ارزانترین خانه در دبی و امکان خریداری آسان آن برای ایرانیان سرمایه گذاری و خرید املاک در این شهر تقاضای بسیاری داشته است. بر اساس آمارهای شورای توسعه و تجارت سازمان ملل، امارات در سال 2020 میلادی از منظر سرمایه گذاری افراد خارجی FDI (Foreign Direct Investment) رتبه 15 را در دنیا به خود اختصاص داده است.

به نقل از رویترز، بازار سرمایه جذاب و منعطف، زیرساخت های قابل اطمینان و ... باعث محبوبیت سرمایه گذاری در این کشور شده است.

ارزانترین خانه در دبی

دبی، یکی از شهرهای عمودی جهان در دنیای آسمان خراش‌ها

دبی یکی از ثروتمندترین شهرها در خاورمیانه است که به عنوان پایتخت تجاری امارات نیز شناخته می‌شود. بسیاری از معروف‌ترین انبوه سازان املاک مانند: اعمار، داماک و ... در این کشور فعالیت می‌کنند. وجود ابرسازه‌هایی مانند: برج خلیفه و ... و رکوردهایی مانند قرار گرفتن این شهر با تعداد 314 برج در رتبه سوم کشورهایی که بیشترین سازه‌های بلند و آسمان خراش را دارند، دبی را به به یکی از شهرهای عمودی در جهان تبدیل کرده است!

حال در جدیدترین برنامه‌ریزی‌ها قرار است در این شهر یکی از عظیم ترین سازه مسکونی در دنیا به نام «الحبتور» توسط شرکت ساخت‌وساز الحبتور ساخته شود.

با برج الحبتور بیشتر آشنا شوید!

همانطور که گفته شد. برج الحبتور قرار است به عنوان جدیدترین سازه به شهر عمودی دبی اضافه شود. ساخت این سازه از سال 2023 آغاز شده که تاکنون 10 درصد پیشرفت داشته و طبق گفته مدیران شرکت سازنده قرار است تا پایان سال 2026 تمامی 82 طبق آن به بهره برداری کامل برسد.

برج الحبتور (Al Habtoor tower) 345 متر ارتفاع دارد که قرار است 3 طبقه در آن مخصوص برای امکانات زندگی، تفریحی، رفاهی و ورزشی در نظر گرفته شود. این برج در یکی از بهترین خیابان‌های دبی به نام شیخ زاید ساخته میشود. شیخ زاید یکی از معروف‌ترین بزرگراه‌های این شهر است که بسیاری از شناخته شده ترین بازارهای خرید، مراکز تفریحی و رفاهی و ... در اطراف آن قرار گرفته است.

برج مسکونی الحبتور در دبی

امکانات و ویژگی های شاخص برج الحبتور

1.3 طبقه از الهبتور تنها مخصوص امکانات رفاهی است

3 طبقه از بین این برج مخصوص برای امکانات ورزشی، تفریحی و رفاهی در نظر گرفته شده. این 3 طبقه نام برده قرار است در طبقات ۸، ۴۷ و ۷۰ از این سازه ساخته شود. اتاق مخصوص بازی کودکان و نوجوانان، کتابخانه، فروشگاه، استخر، سونا و ... تنها برخی از امکانات رفاهی است که قرار شده در این طبقات برای رفاه ساکنان ساخته شود.

2.الهبتور در یکی از بهترین محله های دبی ساخته می‌شود!

مکان و موقعیت قرارگیری ملک یکی از مهم‌ترین ارکانی است که هنگام خریداری و بررسی یک ملک در نظر می‌گیریم. طبعا این پروژه عظیم با امکانات گفته شده نمی‌تواند در یک محله معمولی دبی ساخته شود. برج الهبتور، قرار است در یکی از شاهراه‌های اصلی به نام خیابان شیخ زاید در این شهر ساخته شود که این مورد یکی از امتیاز و ویژگی‌های مثبتی است که برای آن می‌توانیم در نظر بگیریم.

3.امکان پیش خرید واحدهای آن وجود دارد

پیش خرید یک واحد یا آپارتمان مسکونی به زمانی گفته می‌شود که هنوز ملکی ساخته نشده است، اما می‌توان با پرداخت درصد مشخصی از کل مبلغ، یک واحد را خریداری کرد. از مزیت‌های پیش خرید یک واحد یا خانه مسکونی پایین‌تر بودن هزینه خریداری نسبت به زمانی که ملک کاملا ساخته شده است.

پیش خرید واحدهای الحبتور با نیووی

4.امکان دریافت اقامت موقت امارات با پیش خرید واحدهای الحبتور

قبل از ذکر هر نکته‌ای لازم است این موضوع را یادآوری کنم که کشور امارات متحده عربی به هیچ عنوان اقامت دائم خود را به یکی اهدا نمی‌کند! اما گزینه‌هایی به نام اقامت موقت 6 ماهه، 2 ساله، 5 ساله و 10 ساله ( با قابلیت تمدید مجدد) وجود دارد که مطابق با شرایطی به متقاضیان اهدا می‌شود.

ثبت کردن شرکت در دبی، کارآفرینی و شروع کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری، خرید ویلا در دبی و ... همگی جزء شرایطی است که شما را واجد برای دریافت اقامت موقت این کشور می‌کند. لازم به ذکر است که در صورتی که تمایل به دریافت اقامت موقت کشور امارات متحده عربی با استفاده از گزینه خریداری مسکن و آپارتمان دارید، باید حداقل مبلغی برای خرید ملک هزینه کنید.

حداقل مبلغی که باید هزینه کرده تا واجد این شرایط شوید حداقل 1 میلیون درهم است. این نکته لازم به ذکر است که قبل از هرگونه اقدامی باید به خوبی بررسی و تحقیق کنید و خرید خود را از مشاورین املاک معتبر که رابط بین شرکت‌های ساختمانی و شما هستند انجام دهید.

نیووی، همراه شما با پیش خرید واحدهای الحبتور

فروش واحدهای الحبتور از طریق مشاورین املاک معتبر رابط بین شرکت سازنده و افرادی که علاقه‌مند به خرید هر یک از واحدها دارند امکان پذیر است. مشاور املاک نیووی که از سال 2006 فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش انواع ملک آغاز کرده، در طول 18 سال فعالیت خود توانسته جوایز معتبر زیادی را مانند نشان طلایی املاک از اداره املاک و اراضی دبی دریافت کند.

مشاور املاک نیووی، که تجربه‌های زیادی در رابطه با خرید و فروش انواع املاک در امارات دارد، به شما برای پیش خرید واحدهای الحبتور با امکان دریافت مشاوره رایگان کمک می‌کند.

منبع: newwayint

560841

نظرات شما ( 1 نظر )

ehsan karami |
دوشنبه 27 آذر 140212:13
چه قدر جالب که دبی داره یکی از بزرگترین برجهای مسکونی دنیا رو به نام الحبتور میسازه.