پخش زنده مسابقات کشوری قرآنی از شبکه‌های مختلف

تعدادی از شبکه‌های تلوزیونی، رادیویی، وب‌سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به پخش زنده رقابت‌های چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کرده‌اند.

تصویر پخش زنده مسابقات کشوری قرآنی از شبکه‌های مختلف

به گزارش سایت خبری پرسون، چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در بجنورد آغاز به کار کرده و تا هجدهم آذرماه در دو بخش بانوان و آقایان ادامه خواهد داشت.

چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله کشوری از طریق رسانه‌ها به صورت برخط مخابره می‌شود. بنابراین علاقه‌مندان به استفاده از برنامه‌های این دوره از مسابقات می‌توانند از طرق زیر شاهد پخش زنده رقابت‌ها باشند:

پخش زنده از رادیو قرآن

رادیو تلاوت

رادیونمای رادیو قرآن

بخش‌هایی از مسابقات در شبکه خبر 1 و 2

شبکه رادیویی و تلویزیونی استانی اترک

و پخش اینترنتی زنده از:

وبگاه تکیه آنلاین https://tekye.net

هیئت‌آنلاین https://heyatonline.ir/Quran

وب‌سایت آپارات oghaf_qurani@

شبکه اجتماعی روبیکا به نشانی oghaf_qurani@

پخش زنده از نخستین شبکه تخصصی قرآنی 24ساعته اقرا با لینک‌های زیر:

لینک پخش شبکه اقرا در تلوبیون www.telewebion.com/live/namaquran

لینک پخش شبکه اقرا در تلویزیون سپهر: https://sepehrtv.ir/live/namaquran

لینک پخش شبکه اقرا در روبیکا: https://rubika.ir/besuye

این رویداد بزرگ قرآنی که روز پنجشنبه 9 آذرماه در شهر بجنورد با حضور مسئولان کشوری و لشکری آغاز به کار کرد، در بخش‌های گوناگون شامل بخش نغماتی (شامل دعاخوانی، همخوانی قرآن، مدیحه‌سرایی و اذان ویژه آقایان) و همچنین بخش آوایی شامل حفظ (حفظ استقامتی و حفظ کل مخصوص حافظان کل و حفظ 20 جزء) و قرائت (تحقیق و ترتیل) به مدت 10 روز تا شنبه 18 آذرماه ادامه خواهد داشت.

حدود 600 نخبه ملی و بین‌المللی در این دوره از رقابت‌های قرآنی حضور دارند و 46 محفل قرآنی و کارگاه آموزشی طی برگزاری این مسابقات در شهرهای مختلف استان خراسان شمالی در حال برگزاری است.

همچنین طبق اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، شرکت‌کنندگان در این مسابقات 18 سال به بالا بوده و داوران این دوره از مسابقات نیز از داوران بزرگ و کارشناسان قرآنی کشوری و بین‌المللی هستند.

منبع: تسنیم

560561