لیگ برتر فوتسال و کامبک گیتی پسند اصفهان در خانه

گیتی پسند اصفهان توانست مهمان خود گهر زمین سیرجان را هفت تایی کند
تصویر لیگ برتر فوتسال و کامبک گیتی پسند اصفهان در خانه

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم گیتی پسند اصفهان میزبان گهر زمین سیرجان بود.

این بازی از ساعت ۱۶:۲۰در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد و حدود دوهزار هوادار در ورزشگاه از نزدیک این بازی را تماشا کردند.

خلاصه بازی

شروع بازی؛ دو تیم حمله هایی رو دروازه ها داشتند اما مانی قانع توانست گل اول برای گهر زمین را به ثمر برساند.

گیتی پسند بعد دریافت گل حمله های زیاد روی دروازه گهر زمین انجام دادند اما روی ضد حمله تیم گهر زمین توانست یک خطا پشت محوطه جریمه گیتی پسند بگیرد که میثم خیام این موقعیت مستقیم وارد دروازه گیتی ها کرد این در حالی است که چند ثانیه نگذشته بود که مانی قانع توانست گل سوم تیم خود را به ثمر برساند.

بعداز دریافت گل سوم تیم گیتی پسند حمله های زیاد کرد اما نتوانست دروازه گهر زمین را باز کند .گیتی ها با پایان رسیدن محدوده خطا های خود یک پنالتی نقطه دوم به گهر زمین داد و بهروز اسد توانست گل چهارم تیم سیرجانی را به ثمر برساند.

اما این تازه شروع ماجرا بود مهدی کریمی چند ثانیه بعد از گل اول گیتی ها باز هم روی پاور پلی توسط مهدی کریمی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند

نیمه اول با نتیجه چهار بر دو به نفع گهر زمین پایان یافت

اما در شروع نیمه دوم با حمله های طوفانی گیتی ها شروع شد و علیرضا عسگری گل سوم گیتی ها را زد و چند ثانیه که نگذشته بود که مهدی گریمی هتریک کرد و گیتی پسند چهار گل شد بازی با حمله های گیتی ها ادامه داشت که محمد حسین درخشانی گل پنجم را زد.

تیم گهر زمین یک وقت استراحت گرفت و پاور پلی کرد اما پاور پلی سیر جانی ها جواب نداد و مهدی کریمی گل ششم تیم خود را زد.

گهر زمین از پاور پلی دست بر نداشت و بعد از دریافت گل ششم با تاکتیک پاور بازی کرد اما باز هم به در بسته خوردند و گیتی پسند گل هفتم را توسط مهدی کریمی زد و بازی در کل هفت بر چهار به نفع گیتی تمام شد

گفتنی است؛ گیتی پسند در هفته پانزدهم میهمان ایرالکو ارک و گهرزمین نیز میزبان پالایش نفت بندرعباس عباس می باشد.

560525

مطالب مرتبط