سقوط هواپیما به روایت پل گرین گرس

پل گرین گرس با اقتباس از رمان «غرق شدن» تی.جی. نیومن یک فیلم سینمایی می‌سازد.

تصویر سقوط هواپیما به روایت پل گرین گرس

به گزارش سایت خبری پرسون، پل گرین گرس فیلمساز بریتانیایی برای اقتباس سینمایی از رمان «غرق شدن: نجات پرواز ۱۴۲۱» نوشته تی.جی.نیومن انتخاب شد.

گرین گرس نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برای کمپانی برادران وارنر بر عهده خواهد داشت. این استودیو اوایل امسال در یک نبرد مناقصه پیروز این رمان شد که مورد توجه چهره‌هایی چون نیکول کیدمن، آلفونسو کوارون، دمین شازل و استیون اسپیلبرگ بود و پیشنهادهای ۷ رقمی اپل، پارامونت، لجندری و یونیورسال را در برابر خود داشت.

مایکل دی لوکا و پم عبدی، روسای مشترک گروه موشن پیکچر برادران وارنر، پس از توافق برای پرداخت ۱.۵ میلیون دلار برای حقوق کتاب و ۱.۵ میلیون دلار اضافی در روز اول تولید، پیروز این میدان شدند. این استودیو همچنین نویسنده کتاب اصلی را به عنوان تهیه کننده اجرایی وارد مراحل تولید کرد.

فیلم «غرق شدن» درباره هواپیمایی است که ۶ دقیقه پس از بلند شدن در اقیانوس آرام سقوط می‌کند. در حین تخلیه، یک موتور آن منفجر می‌شود و هواپیما زیر آب می‌رود. آنهایی که هنوز زنده هستند مجبورند درها را ببندند - اما دیگر دیر شده است. هواپیما در حالی که دوازده مسافر در داخل آن گیر افتاده‌اند پایین می‌رود. در میان آنها یک مهندس و دختر ۱۱ ساله‌اش نیز حضور دارند. همسر وی که از او جدا شده بخشی از تیم نجات ماهری است که برای نجات مسافران قبل از تمام شدن هوا تلاش می‌کند. بازیگران این فیلم هنوز انتخاب نشده‌اند.

نیومن وقتی داشت رمان «سقوط» را که اولین تجربه نویسندگی‌اش بود می‌نوشت، مهماندار هواپیما بود. «سقوط» درباره یک پرواز تجاری از لس‌آنجلس به نیویورک است که خلبان متوجه می‌شود خانواده‌اش توسط تروریست‌ها گروگان گرفته شده‌اند و برای زنده ماندن خانواده او، همه کسانی که در هواپیما هستند باید بمیرند.

گرین گرس کارگردان چندین فیلم است که فیلم‌های دلهره‌آور از زندگی واقعی مانند ۱۱ سپتامبر با فیلم «یونایتد ۹۳»، حملات تروریستی ۲۰۱۱ نروژ با فیلم «۲۲ جولای» و دزدی‌های دزدان دریایی سومالیایی با فیلم «کاپیتان فیلیپس» از جمله آن‌ها هستند. او همچنین سازنده فیلم‌های متعدد تخیلی با سوژه‌ گزارش‌هایی از قاتلان فراموش شده سیا با ۳ فیلم از مجموعه فیلم‌های «بورن» است. وی سازنده وسترن «اخبار جهان» محصول ۲۰۲۱ هم بود که با بازی تام هنکس در نقش کهنه سرباز جنگ داخلی ساخته شد که از شهری به شهر دیگر سفر می‌کند و تیترهای روز را به گوش مردم می‌رساند.

منبع: واریتی

560497