در نشست کمیته بانوان بانک توسعه تعاون مطرح شد؛

رسیدگی به مشکلات اداری بانوان شاغل در بانک ها در اولویت برنامه های مدیریتی

مدیر عامل بانک توسعه تعاون، رسیدگی به مشکلات و مسائل اداری بانوان شاغل در این بانک و شرکت های تابعه را در دستور کار برنامه های مدیریتی عنوان کرد.
تصویر رسیدگی به مشکلات اداری بانوان شاغل در بانک ها در اولویت برنامه های مدیریتی

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد شیخ حسینی در نشست تخصصی کمیته بانوان بانک توسعه تعاون افزود: هدف برنامه ریزی های مدیریتی متمرکز بر این است که خانم ها به ویژه مادران با تمرکز بیشتر و دغدغه کمتر به فعالیت شغلی خود اهتمام داشته باشند.

وی افزود: بانک توسعه تعاون مطابق قانون، برای مشارکت در پوشش هزینه های مهد کودک فرزندان بانوان شاغل در بانک خود برنامه ریزی می کند.

وی تصریح کرد: حضور مشاور مدیرعامل در امور بانوان، معاون مالی و پشتیبانی بانک، مدیر امور سرمایه انسانی، مدیر امور استانها و شعب و رئیس اداره کل رفاه کارکنان و نمایندگان بانوان شاغل بانک در ستاد، شعب و شرکت های تابعه می توانند فرصتی برای هم اندیشی، طرح مسائل،مشکلات و ارائه راهکارها برای رفع دغدغه ها و تسهیل شرایط فعالیت شغلی بانوان باشند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: بسیار مهم است که مدیران واحدهای ستادی و استانی اهتمام لازم برای رعایت حقوق قانونی مادران در زمینه دور کاری و کاهش ساعت اداری حضور و غیاب را مد نظر داشته باشند.

وی اشاره کرد: از زمان استقرار مشاور امور بانوان در این بانک، مسائل خانم های شاغل به نحو موثر و دقیق تری پیگیری شده است. شیخ حسینی اضافه کرد: مدیران ارشد و ستادی بانک نیز اراده و اهتمام بالایی جهت رعایت الزامات قانونی مرتبط با تسهیل فعالیت شغلی بانوان مد نظر دارند.

در این نشست، زهرا روتیوند غیاثوند مشاور مدیر عامل در امور بانوان، محمد سلمانی معاون مدیر عامل در امور مالی و پشتیبانی، صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی، روح الله شاهسون رییس اداره کل رفاه کارکنان و میرزاآقایی سرپرست اداره کل ساختمان و املاک، مریم سلیم پور رییس شعبه آزادی، مهناز فخرایی دربند همکار مدیریت امور سرمایه انسانی و هاشمی همکار شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون نیز مطالبی را مطرح کردند.

منبع: بانک توسعه تعاون

560215