ادامه فیلمبرداری «نامیرا» در شهرک سینمایی

فیلمبرداری فیلم «نامیرا» در شهرک سینمایی پیامبر اعظم (ص) ادامه دارد.

تصویر ادامه فیلمبرداری «نامیرا» در شهرک سینمایی

به گزارش سایت خبری پرسون، فیلمبرداری فیلم سینمایی «نامیرا» به کارگردانی شهریار بحرانی در شهرک سینمایی پیامبر اعظم (ص) ادامه دارد. «نامیرا» نام فیلمی است، به کارگردانی شهریار بحرانی و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری که به حواشی عاشورا و قیام امام حسین (ع) می‌پردازد.

داود میرباقری نویسنده فیلمنامه «نامیرا» است که براساس رمان «نامیرا» نوشته صادق کرمیار آماده شده است.

میرباقری در ماه‌های گذشته مشغول ساخت سریال «سلمان فارسی» بوده و بحرانی هم در کارنامه خود ساخت فیلم‌هایی همچون «حمله به اچ ۳»، «مریم مقدس» و «ملک سلیمان» را داشته است.

هنرجویان هنرستان صداوسیما از پشت صحنه فیلم «نامیرا» در شهرک سینمایی پیامبر اعظم (ص)، دیدن کردند.

پیش‌بینی می‌شود در صورت تمام شدن فیلمبرداری و مراحل فنی پس از تولید «نامیرا» در جشنواره فیلم فجر امسال رونمایی شود.

پیش از این، محسن علی‌اکبری در کارهایی چون مریم مقدس و ملک سلیمان با شهریار بحرانی همکاری داشته است.

علی اکبری تهیه‌کنده «نامیرا» درباره محتوای داستانی این فیلم توضیح داد: فیلمنامه مطابق با داستان رمان «نامیرا» نوشته می‌شود که مرتبط با حوادث پیش از واقعه عاشورا است و با رسیدن به ماجرای کربلا، داستان به پایان می‌رسد. از این منظر داستان فیلم پیش از واقعه عاشورا به پایان می‌رسد.

این تهیه‌کننده سینما با تأکید بر اینکه تلاش دارند این فیلم محصولی جلوتر از «روز واقعه» باشد، تأکید کرد: فضای فیلم «نامیرا» در قیاس با دیگر پروژه‌های عاشورایی سینمای ایران به فیلم «روز واقعه» نزدیک‌تر است. شاید برای برخی این ذهنیت به‌وجود بیاید که این فیلم حال و هوایی مشابه «روز رستاخیز» را دارد، اما از آنجایی که داستان رمان «نامیرا» اساساً مرتبط با پیش از واقعه عاشوراست، طبیعتاً فیلم ما هم بیشتر شبیه به فضای روایی «روز واقعه» را خواهد داشت، اما تلاش می‌کنیم حتماً از نظر کیفیت پیش‌تر برویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

560046