جانشین مسی بازهم مصدوم شد!

آنسو فاتی که زمانی قرار بود مسی جدید بارسا باشد، دیروز در جریان بازی برایتون-فارست مصدوم شد.

تصویر جانشین مسی بازهم مصدوم شد!

به گزارش سایت خبری پرسون، خبر بد برای آنسو فاتی و برایتون. او در دومین دیداری که با برایتون کار را از ابتدا شروع کرده بود (در لیگ برتر) زودتر از حد انتظار کار را به پایان رساند. مصدومیتی نابه‌هنگام که باعث شد او زود زمین را ترک کند. آنسو یکی از یازده بازیکن فهرست ابتدایی برایتون برابر ناتینگهام فارست بود، اما بازیکن اسپانیایی در دقیقه 20 زمین را ترک کرد.

در یک فعل و انفعال، فاتی دچار مصدومیت عضلانی از ناحیه ساق پای راست شد و روی زمین نشست. او به سرعت درخواست تعویض کرد تا مشخص شود مشکلش جدی است. در نهایت نیز او دیگر نتوانست به کار ادامه دهد.

وینگر اسپانیایی شروع خوبی در برایتون نداشت ولی در هفته‌های اخیر به نظر می‌رسید که با فوتبال انگلیس و برایتون سازگارتر شده باشد.

روبرتو دی‌زربی اخیرا از فاتی تمجید کرده بود و اطمینان داشت که ستاره اسپانیایی می‌تواند برای تیمش مهره‌ای درخشان باشد ولی اکنون باید دید مصدومیت جدید چه مدت او را دور از میادین نگه خواهد داشت.

فاتی در 17 بازی این فصل چهار گل زده و یک پاس گل داده است. او در بارسا نیز مدام مصدوم می‌شد و همین معضل اجازه درخشش را به او نمی‌داد. موردی که باعث شد امسال قرضی به برایتون منتقل شود.

منبع: ورزش سه

559936