آمادگی تیم ملی هندبال زنان برای حضور در رقابت‌های جهانی

سرپرست تیم ملی هندبال زنان از آمادگی و انگیزه بالای این تیم برای حضور در رقابت های جهانی خبر داد.
تصویر آمادگی تیم ملی هندبال زنان برای حضور در رقابت‌های جهانی

به گزارش سایت خبری پرسون، الهام سلوکی درباره اعزام تیم ملی هندبال زنان به مسابقات جهانی دانمارک، اظهار داشت: در بین رشته‌های توپی در حوزه زنان تنها رشته‌ای هستیم که به مسابقات جهانی راه یافتیم. این موضوع باعث افتخار مضاعف برای هندبال ایران و از این جهت خیلی برای ما ارزشمند است که زنان ما توانستند در دو دوره به مسابقات جهانی هندبال راه یابند.

وی افزود: کسب سهمیه جهانی در بخش زنان به خاطر بلوغی است که در حوزه اجرایی مدیران ما دارند. از علیرضا پاکدل ممنونیم چون به اهدافی که قول داد، عمل کرد و نتیجه و ثمره آن را این روزها می‌بینیم. توجهی که پاکدل به زنان داشت باعث شد تا بتوانیم برای دومین بار در مسابقات جهانی حضور یابیم. این موضوع نویدبخش روزهای خوب است و آرزو داشتیم تا بتوانیم این اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

سرپرست تیم ملی هندبال عنوان کرد: هرچند حمایت از بخش زنان چالش‌هایی دارد اما پاکدل همه این چالش‌ها را با جان و دل پذیرفت و به عنوان یکی از نمایندگان زنان ایران از حمایت‌های وی صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه از سوم آذر ماه اردوی ششم تیم ملی هندبال زنان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تمام سعی کادر فنی بر این بود تا بهترین شرایط را برای بازیکنان مهیا کند. دوستان ما در فدراسیون هندبال هرآنچه در توان آنها بود در این اردوها گذاشتند و بچه‌ها در شرایط روانی خوبی هستند و از لحاظ بدنی هم شرایط خوبی نسبت به دوره قبل دارند.

سلوکی یادآور شد: ما سعی می‌کنیم تا در مسابقات جهانی بهترین عملکرد خود را داشته باشیم. تیم ملی هندبال زنان باید به مصاف تیم‌های لهستان، آلمان و ژاپن برود و خوشحالیم که می‌توانیم در مسابقات جهانی با بازیکنان ارزشمند دنیا تن به تن شویم و برابر حریفان قدرتمند خود به خوبی ظاهر شویم. در بین تمام رشته‌های توپی ما تنها رشته‌ای هستیم این اتفاق را رقم زدیم و همین حضور ما یک افتخار ارزنده‌ای است و سعی ما بر این است در بهترین شرایط مقابل رقبای بزرگ و صاحب نام حضور یابیم.

وی گفت: تاکنون ۶ اردو برگزار کردیم و اردوها از لحاظ کیفیت خوب بود و سعی شده در این اردوها بازیکنان را آنالیز کنیم و از لحاظ فنی تیم را در یک سطح قرار دهیم تا آمادگی بازیکنان به میزان مطلوبی برسد.

منبع: ایرنا

559843