مدیر شرکت آبفا شهرستان مرودشت خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی پروژه آب‌رسانی در شهرستان مرودشت

مدیر شرکت آبفا شهرستان مرودشت گفت: در راستای‌ تسریع در توسعه شبکه آ‌ب‌رسانی‌ به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان مرودشت عملیات اجرایی آبرسانی به روستای خالد آباد این شهرستان آغاز شد.
تصویر آغاز عملیات اجرایی پروژه آب‌رسانی در شهرستان مرودشت

به گزارش سایت خبری پرسون، ازفارس؛ مدیر‌ آبفا شهرستان‌ مرودشت‌ گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج مستضعفین پروژه آب‌رسانی به روستای رجا آباد شهرستان مرودشت فارس با حضور مقامات محلی و استانی آغاز شد.
مهدی خیری در حاشیه آغاز عملیات این پروژه طی سخنانی ضمن قدردانی از همکاری‌های قرارگاه سازندگی سپاه فارس و نیز بسیج ناحیه مقاومت به تشریح مشخصات فنی پروژه پرداخت و گفت: پروژه آب‌رسانی شامل حفر، تجهیز و برق رسانی به یک حلقه چاه آبرفتی به عمق ۲۸۰ متر و با اعتباری افزون بر ۵۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی، اعتبارات استانی و ۳ درصد نفت و گاز با مشارکت بسیج سازندگی سپاه فارس اجرا و به بهره برداری می رسد.

وی خاطر نشان کرد: با به پایان رسیدن این پروژه ۴۵۰ خانوار از ساکنان روستای رجا آباد شهرستان مرودشت از مزایای آب‌رسانی بهره‌مند می شوند.

خیری‌ تصریح کرد: با تلاش‌ کارکنان آبفا شهرستان مرودشت پروژه آبرسانی در دست اقدام با شدت بیشتری در دیگر مناطق این شهرستان ادامه دارد.

559641