فال قهوه فردا دوشنبه 29 آبان 1402/ چه چیزی در انتظارته!

فال قهوه روزانه خود را در سایت پرسون بخوانید.
تصویر فال قهوه فردا دوشنبه 29 آبان 1402/ چه چیزی در انتظارته!

به گزارش سایت خبری پرسون، .فال قهوه روزانه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار ساله است زیر شاخه علم پنهان شناسی (نهان شناسی) می‌باشد. می‌توان گفت فال قهوه روزانه همواره از پر رونق ترین موارد طالع بینی بوده و است و این اشتیاق با گسترش روزانه مصرف قهوه در جهان روز به روز در حال بیشتر شدن است.

فال روزانه قهوه متولدین فروردین:

یک بسته در در فنجان ظاهر شده. کارهایتان به بن بست خورده. اما هیچ بسته ای باز نشدنی نیست. بسته نشان از این دارد که اگر کمی دیگر صبر کنید گره کارهایتان یکی یکی باز میشود و وضعیت گرفتاری که اکنون برایتان پیش‌آمده برطرف خواهد شد.

به سلامتی‌تان بیشتر اهمیت بدهید، فردی هستید که خوشمزه بودن غذا برایتان در اولویت است تا مفید بودنش. اگر به همین منوال ادامه بدهید بیمار می‌شوید، بیشتر مراقب خورد و خوراکتان باشید.

اگه متاهل هستید سعی کنید رابطه خود و همسرتان را بهتر کنید. چون شلوار نشانه جدایی است ولی قطعی نیست. میتوانید شرایط را بهبود ببخشید. به خودتان بستگی دارد.

اگر مجرد هستید قایق را ببین. این قایق آرامش و عافیت توست. چیزی نمانده که به عشقتان برسید و پس از سختی هایی که هردویتان کشیده‌اید این حق شماست. راهتان سبز و عشقتان پایدار.

آینده را برایتان روشن میبینم. مقام و پول برایتان دیده شده. ماهی ته فنجان رو می‌بینید؟ برایتان خیر و برکت خواهد آورد. ولی مراقب باشید طمع نکنید، از ویژگی های ماهی سُر بودنش هست. اجازه نده این ثروت و مقامی که برات افتاده باطمع چند برابر کردن از دست بدی. خیلی مراقب باش. انشالله پرسود و برکت خواهی بود.

فال روزانه قهوه متولدین اردیبهشت:

بیشتر اوقات تعبیر به مسافرت میشود به دیار غربت اما این بار فرق دارد. این چیزی که من میبینم بیشتر شبیه یک مال حرام است که به دستت میرسد. پس از آن دچار عذاب وجدان خواهی شد. در ظاهر کار تو قانونی است اما وجدانت را قاضی کن و پول را به صاحبش برگردان.

بیشتر محتاط باشید. پنجه میبینم. خطری در کمین توست. در وضعیت فعلی بهتر است با دشمنانت مدارا کنی. به صلاح تو نیست به دشمنی ات ادامه دهی. مدارا کن وگرنه وضعیت خوبی در انتظار نیست. خطر میبینم. بسیار مراقب باش.

اخلاق خوبی داری، دوستان و اطرافیانت به عنوان یک فرد مهربون از تو یاد میکنن، اما خب گاهی جانب اعتدال رو رعایت نمیکنی و در مهربونی زیاده روی میکنی که همین به ضررت شده، بهت توصیه میکنم بیش از حد مهربونی نکن، گاهی نباید محبت کنی که فکر نکنن وظیفت هست.. این روزها گره در کارت افتاده. یک بسته میبینم. اما این بسته به زودی باز می شود و از وضعیت و گرفتاری کنونی رهایی خواهی یافت و نگرانی هایت به تدریج، یکی پس از دیگر برطرف خواهد شد

فال روزانه قهوه متولدین خرداد:

همسر خوب در تقدیر توست. اگر ازدواج نکردی همسر خوبی نصیبت میشود و اگر ازدواج کردی قدر همسرت را بدان که این آهوی زیبایی که در فالت افتاده در فنجان هرکسی نمیبینم. هرکجا هستی با وفاداری بفکرتوست و مدام به تو فکر میکند و برای تو بهترین ها را میخواهد.

سیل مشکلات به سمتت درحرکتند اما سد افتاده در فنجانتان مانع از رسیدن آنها به تو خواهد شد. تقدیرت این است که این مشکلات به تو آسیبی نرسانند . پس آسوده خاطر باش. اما این بدان معنی نیست که بی گدار به آب بزنی. به هر حال این یک هشدار است ولی به امید خدا گزندی به تو وارد نخواهد شد.

خطری به سرعت به تو نزدیک میشود. مانند یک گلوله، گلوله را میبینی که در فنجان افتاده؟ بگذار تا دقیق تر تو را راهنمایی کنم. در ۶ روز آینده در رانندگی بیشتر رعایت کن و حتما در این مدت ذکر شده هر روز قبل از شروع رانندگی مبلغی هرچند اندک بعنوان صدقه کنار بگذار. انشالله اتفاقی نخواهد افتاد.

به زودی یکی از نزدیکانت خبر خوشی از راه دور برایت می آورد. سیب افتاده در فالت می گوید صاحب فرزند نیک سیرت و خوشرویی خواهی شد. به تو تبریک می گویم.

فال روزانه قهوه متولدین تیر:

چه آرامشی !! مثل آرامش تماشای طلوع خورشید در کنار ساحل. آنچه برایت میبینم رسیدن به همین زندگی آرام و بی دغدغه است. البته که این چنین آرامشی حاصل ایمان قوی فردی چون توست. به تو شادباش می گویم.

من اگر جای تو بودم در همه بانک ها حساب قرض الحسنه بازمیکردم و در تمام قرعه کشی ها شرکت میکردم. انسان خوش شانسی هستی. آن خرگوش را میبینی که در فالت افتاده؟ قدرش را بدان. این خرگوش تا ۵ ماه دیگر همراه توست و بخت و اقبال را بهمراهش برایت به ارمغان آوردهاست.

از وضعتی که داری چندان راضی نیستی. چکشی در فنجانت میبینم که می گوید اگر با وضعیت ناگواری که داری بجنگی عاقبت این تو هستی که پیروز میدان خواهی بود. پس دست از تلاش بر ندار و بدان بر مشکلاتت چیره خواهی شد

از اینکه با فرد درستکار و راستگویی طرف هستم خوشحالم. پیمانه افتاده در قهوه ات میگوید چنین فردی هستی. کائنات میخواهد پاسخ خوبی هایت را به تو بدهد، تا ۱۸ روز دیگر صبر کن. بازتاب خوبیهایت را خواهی دید.

فال روزانه قهوه متولدین مرداد:

چند روزی بیشتر مراقب باش. در فنجانت سگ میبینم که نشان از دشمنی پست و فرومایه دارد که از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به تو دریغ نمی کند. ولی در نظر داشته باش که همین دشمن را می توانی به دوستی مهربان و وفادار نیز تبدیل کنی. تصمیم گیری با توست که با او چه برخوردی داشته باشی.

چه کلید واضحی برایت در قهوه نقش بسته است! همین راهی که میروی را ادامه بده، خیلی زود بر رقیبانت غلبه خواهی کرد. کلیدی که در فنجان میبینی همان کلید باز شدن قفل کارهایت است. تا مدتی دیگر همه از موفقیت تو صحبت خواهند کرد.

انسان پرتلاش و سخت کوشی هستی . آنچه بدست می آوری همگی حاصل دسترنج خودت است. از تلاشت دست بر ندار که روزی و نعمت را میبینم که به سمت تو درحرکت است و نزدیک است به تو برسد.

تو رو در جایگاه اشراف و بزرگان میبینم، نه صرفا از نظر مالی میتونه از نظر جایگاه در نظر دیگران باشه. بواسطه کاری که انجام میدی نزد دیگران عزیز و بزرگ میشی. قدر موقعیتی که برات فراهم میشه رو بدون چون میتونه شروعی باشه برای موفقیت های بیشتر.

فال روزانه قهوه متولدین شهریور:

منتظر بازگشت کسی هستی، تو رو چشم به راه میبینم. به مراد دلت میرسی، اونی که منتظرش هستی برمیگرده. کبوتر چند معنای دیگه داره که بسته به شرایطت متفاوت هست. اگر دختر هستی و مجرد معنیش اینه که ازدواج میکنی و دختر دار میشی، اگر بیمار هستی، شفا پیدا میکنی، اگر مرد هستی زنی در زندگی داری یا زنی به زندگیت وارد میشه که خیلی وفادار هست.. دشمنان بزرگ و قدرتمندی داری که کمی ترس و دلهره در دلت انداخته اند. نگران نباش . در فنجانت کلید افتاده و این بدان معنی است که بطور همه جانبه بر دشمنانت غلبه خواهی کرد و پیروزیت زبانزد همگان خواهد شد.

یک اتفاق خوبی که انتظارش رو نداری واست رخ میده، این شانس و اتفاق خوب میتونه ارث باشه، میتونه برنده شدن توی قرعه کشی یا سود کردن تو یک معامله باشه. . برات شوکت و آبرو میبینم، اگه شاغل هستی در شغلت پیشرفت میکنی و جایگاه بهتری بدست میاری. فعلا روی دور شانس هستی و کارهایی که میکنی معمولا در انجامشون موفق میشی.

فال روزانه قهوه متولدین مهر:

چه کلید واضحی برایت در قهوه نقش بسته است! همین راهی که میروی را ادامه بده، خیلی زود بر رقیبانت غلبه خواهی کرد. کلیدی که در فنجان میبینی همان کلید باز شدن قفل کارهایت است. تا مدتی دیگر همه از موفقیت تو صحبت خواهند کرد.

از ابرویی که در فنجان میبینم فهمیدم که فرد با ایمانی هستی، دینت سلامت است و از جانب تو به اطرافیانت خیر و سلامتی می رسد. در حق دوستان و نزدیکانت دعا کن که خداوند همیشه آماده شنیدن دعای توست و به واسطه قلب پاکی که داری همیشه دعاهایت به بهترین نحو پاسخ داده خواهند شد.

به سلامت جسمیت اهمیت بده، این زیتونی که افتاده میتونه نشونه بیماری باشه، نه اینکه الان دچار بیماری باشی، اما یک هشداره که عادتهای غذا خوردنت رو تغییر بدی تا غم و اندوه و بیماری ازت دور بمونه انشالله.. خطر در کمین است! مراقب باش. خنجر میبینم. دوستان نابابی را می بینم که میخواهند از پشت به تو خنجر بزنند. می توانی جلوی آنها را بگیری. محتاط باش و بیش از حد به کسی اعتماد نکن و تا می توانی خودت کنترل امور را به دست بگیر.

فال روزانه قهوه متولدین آبان:

خبری که منتظر آن بودی بواسطه نامه ای که در فنجانت پدیدار شده تا ۸ روز دیگر به تو میرسد. اگر میخواهی فته در کارت نیفتد از آنچه گفتم با کسی سخن نگو.

در خانواده ات جدایی میبینم سعی کن جلوی هر گونه بحث و جدالی را بگیری چون یکی از آنها به قهر یا جدایی خانوادگی می انجامد که طولانی هم خواهد بود. بدان آنچه در فال می افتد را می توانی با فکر و تدبیر تغییر بدهی.

خدای من! همین الان نذر کن، صدقه بده. اصلا خوب نیست. عقربی که افتاده را ببین. جنگ است و دعوا، حسادت است و جدایی. هر چه زودتر صدقه بده بلکه این خطری که روزبروز به تو نزدیک تر میشود از تو دور شود.

از وضعیتی که داری چندان راضی نیستی. چکشی در فنجانت میبینم که می گوید اگر با وضعیت ناگواری که داری بجنگی عاقبت این تو هستی که پیروز میدان خواهی بود. پس دست از تلاش بر ندار و بدان بر مشکلاتت چیره خواهی شد

فال روزانه قهوه متولدین آذر:

در فالت کفش میبینم. دیدن کفش در فنجان برای مرد خبر از زنی زیبا رو و کدبانو می دهد زنی که موجب آسایش و آرامش می شود و برای زن بدست آوردن نیروست که این نیرو می تواند از طریق ثروت نیز به او برسد. شاید ارث خوبی هم در پیش رو داشته باشد.

چند وقتی میشود که غمی سنگین بر دلت نشسته، جارو میبینم در فالت. میخواهد بگوید تا ۲۴ روز دیگر غمهایت زدوده خواهد شد. پس شکر خدارا بجابیاور و خوشحال باش.

بی گدار به آب نزن، پول به راحتی بدست نمیاد که بخوای مثل آب خوردن از دستش بدی، اسکناسی که تو فنجون واست افتاده رو میبینی؟ تا ۱۱ روز آینده خطر در امور مالی واست افتاده. البته همیشه باید مراقب مالت باشی ولی تو این مدتی که گفتم بیشتر حواست رو جمع کن.

مدتی هست که بین شما و یکی از دوستانتان شکر آب شده. ۱۰ روز دیگر با او قرار ملاقاتی بذار که آن روز روز توست و میتوانی آنچه باعث رنجش خاطرتان شده را سامان ببخشی. از چتری که در فالت افتاده نهایت استفاده را ببر و همانطور که گفتم عمل کن. همه چیز حل خواهد شد.

فال روزانه قهوه متولدین دی:

خدای من! همین الان نذر کن، صدقه بده. اصلا خوب نیست. عقربی که افتاده را ببین. جنگ است و دعوا، حسادت است و جدایی. هر چه زودتر صدقه بده بلکه این خطری که روزبروز به تو نزدیک تر میشود از تو دور شود.

یک اتفاق خوبی که انتظارش رو نداری واست رخ میده، این شانس و اتفاق خوب میتونه ارث باشه، میتونه برنده شدن توی قرعه کشی یا سود کردن تو یک معامله باشه. . جعبه میبینم. جعبه نشان از جنس مخالف دارد. اگر زن هستی مردی در زندگی توست و اگر مرد هستی زنی در زندگی توست که با تو سرناسازگاری دارد، ۱۷ روز فرصت داری تا فکری به حالش کنی، یا با خودش دوستانه صحبت کن که دست از این کارهایش بردارد و یا قطع ارتباط کن وگرنه پس از پایان مهلتی که گفتم آسیبی جدی از سمت آن شخص خواهی دید.

دودی که در فنجانت افتاده یک علامت هشدار است. مراقب و هوشیار باش که فتنه و بلایی در راه است. با اخذ تصمیمات عاقلانه و هوشیارانه می توانی آن بلا را دفع کنی. پس نگران نباش اما مراقب باش.

فال روزانه قهوه متولدین بهمن:

در فالت حوض میبینم که سمبل علم و دانش است. دوست داری چیزهای زیادی یاد بگیری. این مژده را به تو می دهم که چنانچه با همین منوال ادامه بدهی به زودی علم و دانش زیادی بدست خواهی آورد و نزد دوستان و آشنایات علم و عقلت زبانزد خواهد شد.

تا ۲۱ روز آینده در شرایطی قرار خواهی گرفت که باید تصمیم مهمی بگیری. حواست را جمع کن که اگر تصمیمت خوب و درست نباشد منجر به ریختن آبروی تو میشود. من اگر جای تو باشم در مدت ذکر شده موقع تصمیم گیری بیشتر فکر میکنم و بیشتر با دیگران مشورت میکنم.

در فنجانت ترازو میبینم و این یعنی تو انسان عادل و منصفی هستی. این ترازو از درستی درکارت خبر می دهد. اگر مشکلی داری به واسطه همین اخلاق خوبت به زودی برطرف خواهد شد.

در فنجانت که دقت میکنم یک جاده میبینم، جاده میخواهد بگوید سرنوشت زندگی تو سرانجام خوشی خواهد داشت و آنچه را که در ذهنت برای آینده برنامه ریزی کرده ای عملی خواهد شد. مدتی است در زندگی در تنگنا قرار گرفته ای اما مقصد این جاده را خوب میبینم. کمی بیشتر صبر داشته باش.

فال روزانه قهوه متولدین اسفند:

برات فرزند افتاده. اگه فرزند داری توی زندگیش موفق میشه و مقام های بالای اجتماعی میرسه، اگه فرزند نداری در آینده فرزند پسری بدنیا میاری که به زندگیت رنگ و بویی تازه میده.. رابطه تو با همسرت فعلا خوب است. ولی کوزه افتاده در فنجان را نگاه کن. شکستنی است. قدری بیشتر از رابطه تان مراقبت کن. حسودانی در فالت دیده میشوند که بدشان نمی آیند این کوزه عشق و علاقه را بشکنند.

قرض و بدهی تو را در تنگنا قرار داده است. مژده ای برایت دارم. به زودی تمامی قرض ها و بدهی هایت را خواهی داد. در فالت سکه افتاده که نشان از نعمت و مال دارد، نشان از رهایی از تنگدستی. کمی صبر کنی تمامی مشکلاتت برطرف خواهد شد.

در فنجان آب میبینم. آب مایه حیات است، گشایش و برکت را به طالعت آورده. دل پُری داری، مشکلات باعث شده ناامید شوی. اما به برکت همین آب خیلی زود به آنچه میخواهی خواهی رسید. پس به دلت بد راه نده و مایوس نشو.

منبع: مکتوب نامه

559171