یونایتد به دنبال خرید یک مدافع مطمئن

منچستریونایتد در حال بررسی جذب ژان کلر تودیبو، مدافع فرانسوی است.
تصویر یونایتد به دنبال خرید یک مدافع مطمئن

به گزارش سایت خبری پرسون، یونایتد با مصدومیت چند بازیکن خود در خط دفاع روبه‌رو شده است و به همین خاطر قصد دارد در زمستان یک مدافع به خدمت بگیرد. لیساندرو مارتینز به دلیل مصدومیت چند هفته از میادین دور خواهد بود و تن هاخ به دنبال این است که بتواند یک مدافع جدیدی را به خدمت بگیرد.

ژان کلر تودیبو، مدافع فرانسوی از تابستان در رادار منچستریونایتد بوده ولی نتوانسته است در این تیم بازی کند. این مدافع میانی هم‌چنین مورد توجه چلسی نیز بوده است. تیاگو سیلوا، مدافع میانی که ۳۹ سال سن دارد و ممکن است آخرین فصل خود را در لندن سپری کند و به همین خاطر چلسی به دنبال جانشینی برای او است.

تن هاخ می‌خواهد با ورود چند بازیکن جدید رقابت را در بین مدافعانش ایجاد کند. لیساندرو مارتینز تا کریسمس قادر به همراهی تیمش نیست و واران در این فصل چندین بار مصدوم شده است.

تودیبو که در نیس بازی می‌کند درباره ماندنش در این تیم در تابستان گفته بود: بسیار واضح است که نیس من را در این تابستان نمی‌فروخت و من به سران این تیم قول داده بودم در تیم بمانم. نمی‌خواهم انتخاب اشتباهی داشته باشم و تیم بعدی خودم را با دقت زیادی انتخاب خواهم کرد.

جیم رتکلیف قرار است به‌ زودی بخشی از سهام یونایتد را خریداری کند. او مالک تیم نیس فرانسه نیز است و در صورتی که او سهام یونایتد را خریداری کند، انتقال تودیبو به یونایتد آسان‌تر می‌شود.

البته باشگاه‌های لیگ برتری به دنبال ممنوعیت قرض دادن بازیکن بین تیم‌هایی هستند که بخشی از مالکیت یکسان دارند. این قانون نیوکاسل را نیز تحت تاثیر قرار داده است که به دنبال جذب قرضی روبن نوس از الهلال برای جایگزینی تونالی است که به دلیل داشتن شرط‌بندی غیرقانونی محروم است. مالکیت نیوکاسل و الهلال عربستان یکسان است و به همین خاطر قرار است قانونی در این زمینه تصویب شود.

منبع: ایسنا

558759