النصر با رونالدو در راه لیگ قهرمانان اروپا

شایعاتی مبنی بر احتمال حضور النصر در فصل ۲۵؛۲۰۲۴ در لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد.
تصویر النصر با رونالدو در راه لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش سایت خبری پرسون، النصر عربستان، مثل سایر تیم‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، در سالی که گذشت توانست تعداد زیادی از فوق ستاره‌های اروپایی را به تیم خود جذب کند.

بعد از موج پیوستن بازیکنان، مربیان و حتی داوران به لیگ عربستان، شایعاتی مبنی بر احتمال حضور نماینده این لیگ در لیگ قهرمانان اروپا قوت گرفت که البته تاکنون به واقعیت تبدیل نشده‌اند.

به تازگی خبرگزاری‌های عربستانی عنوان کرده‌اند که لیگ قهرمانان اروپا قصد دارد از تیم النصر، برای شرکت در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا دعوت کند.

علت این دعوت هم "قرار گیری این تیم بین سه باشگاه پرطرفدار جهان" بوده است. علت این شهرت جدید حضور ستاره‌هایی چون کریستیانو رونالدو و سادیو مانه در این تیم است.

به خصوص رونالدو که با پیوستنش به النصر بود که روند نقل و انتقالات جهان را به کلی تغییر داد و زمینه ساز حضور بازیکنان دیگر شاغل در اروپا در این تیم‌ها شد.

رونالدو در ۱۲ مسابقه در لیگ عربستان ۱۳ گل برای این تیم به ثمر رسانده است و بازگشت به چمپیونزلیگ برای او بیشتر از هر کس دیگری خوشحال کننده خواهد بود، جایی که او رکورددار گلزنی است و می‌تواند خود را در آن دست نیافتنی‌تر بکند.

منبع: آفتاب‌‌نیوز

548730

مطالب مرتبط