سانحه رانندگی در بابل سه کشته بر جای گذاشت

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی بابل از برخورد وحشتناک یک دستگاه کامیون با خودروی مزدا در کنارگذر جنوبی و جان باختن سه سرنشین خودرو وانت مزدا در این شهرستان خبر داد.
تصویر سانحه رانندگی در بابل سه کشته بر جای گذاشت

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدمازیار حسنی در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۷:۲۰ عصر امروز، ۲۱ آبان ماه با تماس تعدادی از رانندگان خودروهای عبوری به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مبنی بر وقوع تصادف، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره هفت را به محل حادثه واقع در کمربندی جنوبی، محدوده پل روگذر ارمک اعزام کرد.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون پس از برخورد با خودرو مزدا کاملا روی خودروی وانت مزدا افتاده و منجر به له شدگی این خودرو شد که در اثر شدت تصادف، راننده و دو سرنشین خودرو در داخل کابین متاسفانه در دم جان باختند.

حسنی تصریح کرد: پس از جابجایی کامیون با استفاده از جرثقیل آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی و ایمن سازی محل حادثه، به وسیله ابزار نجات و با برش قسمتی از بدنه خودرو مزدا پیکر بی‌جان سه سرنشین جان باخته این حادثه را پس از حدود ۲ ساعت تلاش نفس‌گیر از کابین خودرو خارج کردند و به عوامل آرامستان تحویل دادند.

منبع: مهر

548242