استاندار بوشهر؛

خواستار تسریع در پرداخت وام ازدواج دانشجویان شد

استاندار بوشهر خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج دانشجویان شد و گفت: اواخر آذر امسال جشن ازدواج آسان دانشجویی در دانشگاه‌های استان بوشهر برگزار می‌شود.
تصویر خواستار تسریع در پرداخت وام ازدواج دانشجویان شد

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد محمدی‌زاده در نشست کمیسیون دانشجویی استان با تأکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات پوشش اسلامی در دانشگاه‌ها اظهار داشت: محیط سالم در دانشگاه‌ها اهمیت زیادی دارد و موجبات موفقیت دانشجویان در عرصه‌های علمی می‌شود و از مدیران و متولیان دانشگاه‌ها انتظار داریم نظارت موثر در این زمینه داشته باشند.

وی از برگزاری جشن ازدواج آسان دانشجویی در دانشگاه‌های استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: اواخر آذر امسال این جشن‌ها برگزار می شود که تمهیدات لازم برای برگزاری با کیفیت این برنامه اندیشیده شده است.

استاندار بوشهر خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج دانشجویان شد و تصریح کرد: این تسهیلات باید در کمترین زمان ممکن پرداخت شود تا زوج‌های جوان بتوانند استفاده لازم را ببرند.

محمدی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در استان اشاره کرد و گفت: وضعیت استان بوشهر در حال حاضر از لحاظ امکانات و زیرساخت‌ها قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست و تمام پیشرفت‌ها مرهون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید این خدمات برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

وی افزود: اردوهای راهیان پیشرفت برای مدیران و خبرنگاران و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شده و باید برای دانشجویان و دانش‌آموزان نیز برپا شود.

محمدی‌زاده بیان کرد: بازدید دانشجویان و دانش‌آموزان از نیروگاه اتمی، پارس جنوبی، تأسیسات نفت و گاز و پتروشیمی و آب‌شیرین‌کن‌ها و تأسیسات صنعتی و سایر پروژه های استان، گامی در شناخت بیشتر نسل جوان از پیشرفت‌های استان است.

منبع: تسنیم

547605