قد بلندتر با پوشیدن این پالتوها!

لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه اغلب یکی از معضلاتی است که همه بانوان که به نسبت سایرین قد کوتاهی دارند در طول زندگی با آن سر و کله می‌زنند.
تصویر قد بلندتر با پوشیدن این پالتوها!

به گزارش سایت خبری پرسون، رعایت کردن تناسبات در دنیای مد و لباس خیلی مهم است. در اینجا چند مدل پالتو و کت مناسب روزهای سرد سال را بررسی می‌کنیم که با پوشیدن آنها اگر قد کوتاهی دارد چندان به نظر نخواهد رسید!

  • پالتوی ساده

پالتوی ساده

پوشیدن پالتوهای طرحدار با پارچه‌هایی در نقش‌های مختلف انتخاب خوبی برای شما نیست. همیشه زیبایی در سادگی است و اگر پالتوی شما ساده باشد در متناسب نشان دادن قد شما خیلی مفید عمل می‌کند.

  • ترنچ کت کوتاه

ترنچ کت

کت کوتاه با نمایش دادن بیشتر پاهای شما، در بلند قد نشان دادن شما قدم مهمی برمی‌دارد.

  • پالتوهای اندامی

پالتو اندامی

وقتی پالتو یا بارانی فیت بدنتان بپوشید قد شما خیلی بلندتر به نظر می‌رسد تا زمانی که از لباس‌های اورسایز استفاده کنید. اگر مساله قد برایتان اهمیت دارد دور اورسایز پوشیدن را خط بکشید!

  • استایل مونوکروم

مونوکروم

مونوکروم در واقع به استفاده از یک رنگ در استایل گفته می‌شود. وقتی شما از یک رنگ یا طیف یک رنگ در تیپتان بهره بگیرید به قد بلند نشان دادن شما کمک بزرگی می‌کند.

  • شلوار فاق بلند

شلوار فاق بلند

استفاده شلوار فاق بلند در کشیده‌تر نشان دادن پاهای شما و در نتیجه قد بلندتر داشتن اهمیت ویژه‌ای دارد. البته این مساله را درنظر بگیرید که شلوار فاق بلند زمانی این فایده را دارد که پیراهن یا تیشرت یا بلوزتان را داخل شلوار قرار بدهید!

  • طرح عمودی پارچه

پالتو راه راه

طرح عمودی راه راه در پارچه‌ی لباس شما هم در قد بلندتر نشان دادن شما مهم است و هم اینکه باعث لاغرتر جلوه کردن اندامتان می‌شود.

منبع: راهنماتو

547550