گیشه‌ کره در تصرف «پسر و مرغ‌ ماهی‌خوار»

انیمیشن «پسر و مرغ ماهی‌خوار» هایائو میازاکی برای دومین هفته متوالی در راس گیشه ‌سینماهای کره قرار دارد.
تصویر گیشه‌ کره در تصرف «پسر و مرغ‌ ماهی‌خوار»

به گزارش سایت خبری پرسون، انیمیشن ژاپنی تحسین شده هایائو میازاکی ۲ هفته پیاپی پیشتاز فروش در سینماهای کره جنوبی شده است.

«پسر و مرغ‌ماهی‌خوار» که به نظر می‌رسد آخرین فیلم بلند سینمایی هایائو میازاکی استاد انیمیشن ژاپنی باشد، برای دومین آخر هفته در صدر باکس آفیس کره جنوبی قرار گرفت و این در حالی بود که ۲ فیلم پرفروش «تیلور سویفت: تور دوره‌ها» و فیلم ترسناک استرالیایی «با من صحبت کن» هم مدعی کسب این عنوان بودند.

«پسر و مرغ‌ماهی‌خوار» در فاصله جمعه تا یکشنبه ۲.۴۹ میلیون دلار دیگر فروخت و این در حالی بود که هفته پیش از آن هم ۴.۵۵ میلیون دلار در تعطیلات آخر هفته افتتاحیه خود به دست آورده بود. این فیلم در طول روزهای هفته هم موفق ظاهر شد و در مجموع ۱۱.۱ میلیون دلار از ۲۵ اکتبر تاکنون کسب کرده است.

جایگاه دوم کره به «پسران» یک درام جنایی کره‌ای رسید که با تعویق اکرانش در حالی که در جشنواره بوسان سال پیش و در جشنواره روتردام ژانویه ۲۰۲۳ دیده شده بود، این آخر هفته ۱.۲۲ میلیون دلار و در پنج روز اول اکرانش ۱.۸۲ میلیون دلار به دست آورد.

در همین حال «قاتلان ماه کامل» مارتین اسکورسیزی در سومین آخر هفته اکرانش در کره ۹۶ هزار دلار فروش کرد و فیلم هشتم باکس آفیس شد. این فیلم از ۱۹ اکتبر تاکنون در مجموع ۱.۱ میلیون دلار فروش کرده است.

۶ عنوان از ۱۰ فیلم پرفروش کره متعلق به سینمای همین کشور است.

منبع: ورایتی

547338