احسان حدادی:

برای ورود به انتخابات دوومیدانی هنوز به تصمیم قطعی نرسیده‌ام

احسان حدادی که در بازی‌های آسیایی صاحب مدال نقره شد، در مورد برنامه اش برای ورود به انتخابات فدراسیون دوومیدانی به تصمیم نهایی نرسیده ام.
تصویر برای ورود به انتخابات دوومیدانی هنوز به تصمیم قطعی نرسیده‌ام

به گزارش سایت خبری پرسون، احسان حدادی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو که در برج میلاد در حال برگزاری است، در خصوص انتخابات فدراسیون دوومیدانی و حضورش در انتخابات توضیح داد.

وی با یادآوری اینکه فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود.، خاطرنشان کرد: این فدراسیون المپیکی است و قطعاً نتیجه درخشانی برای ورزش کشور بدست آورده است. فکر می‌کنم باید خیلی زود تکلیف این فدراسیون مشخص شود.

این ملی پوش که بعد از مدال آوری در هانگژو از دنیای قهرمانی خداحافظی کردی، یادآور شد: دوست دارم طور دیگری به دوومیدانی کمک کنم و هر چه در توان دارم برای این رشته به کار می می‌گیرم چه در مدیریت باشم چه نباشم.

وی با تاکید بر اینکه احسان حدادی از دوومیدانی به این جایگاه رسیده، گفت: قطعاً وظیفه سنگینی دارم و هر کاری از دستم بر آید برای این رشته انجام می‌دهم. خیلی از دوستان و پیشکسوتان و رؤسای قبلی خواستند که ورود کنم اما هنوز به تصمیم نهایی نرسیده‌ام. باید ببینیم ثبت نام از کاندیداها چه زمانی شروع می‌شود و اگر بخواهم کمکی به عنوان یک کارمند به فدراسیون دوومیدانی کنم دریغ نخواهم کرد.

او گفت: فکر می‌کنم فدراسیون‌های ورزشی که دوستان (قهرمانان آن رشته‌ها) بودند موفق بودند و اگر امروز نتیجه نگرفته‌اند در آینده دور نتایج مطلوب به دست می‌آورند چون قهرمان‌ها درک این کار را دارند چون خودشان زجر رشته را کشیده‌اند. امیدوارم روزی قهرمانان بتوانند مثل همه کشورهای دنیا مدیران موفقی برای ورزش کشور باشند.

منبع: مهر

547245