آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از فردا

از فردا (سه‌شنبه) اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی در رویان مازندران استارت خواهد خورد.

تصویر آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از فردا

به گزارش سایت خبری پرسون، درحالیکه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2023 بلگراد موفق به کسب سهمیه المپیک در چهار وزن 60، 67، 97 و 130 کیلوگرم شد و در دو وزن 77 و 87 کیلوگرم باید به دنبال کسب سهمیه المپیک در دو مسابقه گزینشی پیش‌رو باشد، اولین اردوی این تیم بعد از پشت سر گذاشتن مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی که در واقع استارت اردوی المپیکی است، از فردا (16 آبان) در استان مازندران تشکیل خواهد شد.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی فرنگی درخصوص میزبان این اردو به خبرگزاری تسنیم گفت: رویان محل تشکیل اردوی تیم ملی است، این اردو به همت امید شایگان رئیس هیئت کشتی مازندران و سرپرست تیم ملی در مسابقات جهانی بلگراد، در استان مازندران تشکیل می‌شود و تا 25 آبان ادامه خواهد داشت.

پویا دادمرز (خوزستان) در 55 کیلو، مهدی محسن‌نژاد (خوزستان) در 60 کیلو، ایمان محمدی (خوزستان) و میثم دلخانی (فارس) در 63 کیلو، محمدرضا گرایی (فارس) و دانیال سهرابی ( خوزستان) در 67 کیلو، امین کاویانی‌نژاد (خوزستان) در 77 کیلو، علیرضا مهمدی (خوزستان) در 87 کیلو، محمدهادی ساروی (مازندران) در 97 کیلو و امین میرزازاده (خوزستان) در 130 کیلوگرم نفرات دعوتی به این اردو هستند که زیر نظر حسن رنگرز (سرمربی)، حسن حسین‌زاده و مجید رمضانی تمرینات‌شان را دنبال خواهند کرد.

رقابت‌های گزینشی قاره‌ای روزهای 31 فروردین تا 2 اردیبهشت ماه سال 1403 و 3 روز بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار خواهد شد و آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک نیز که گزینشی جهانی خواهد بود سه هفته پس از آن، در روزهای 20 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر استانبول ترکیه به انجام خواهد رسید.

منبع: تسنیم

547135