یک بلیت بگیر دو تا بازی ببین!

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با فروش یک بلیت برای تماشای دو دیدار نساجی - نوبهار و سپاهان - آلمالیق موافقت کردند.

تصویر یک بلیت بگیر دو تا بازی ببین!

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم‌های فوتبال نساجی و سپاهان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید فردا دوشنبه ۱۵ آبان به مصاف حریفان خود بروند. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا هر دو دیدار با فاصله چهار ساعته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

در همین رابطه بلیت فروشی این دو بازی یکجا انجام خواهد شد و خبری از فروش بلیت جداگانه نخواهد بود.

در همین رابطه فرهاد کوچک زاده مدیر تیم فوتبال نساجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تا این لحظه به ما اعلام نکرده اند که بلیت فروشی از چه زمانی آغاز خواهد شد اما با موافقت نماینده AFC بلیت فروشی این دو بازی با توجه به اینکه هر دو دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد به صورت یکجا خواهد بود و از این بابت مشکلی نیست.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به مشترک بودن بلیت فروشی، بحث درآمدزایی برای دو باشگاه چطور خواهد بود، بیان کرد: تا جایی که اطلاع دارم مسئولیت بلیت فروشی این بازی بر عهده فدراسیون فوتبال است و خود مسئولان این نهاد باید تقسیم بندی در ارتباط با درآمدزایی برای هر باشگاه را در نظر داشته باشند و چیزی به ما اعلام نکرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی با سه امتیاز در رده سوم و نوبهار با هفت امتیاز در مکان دوم جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند. در گروه C هم سپاهان چهار امتیازی است و در رده سوم و آلمالیق بدون امتیاز در مکان چهارم ایستاده است. هر دو تیم نساجی و سپاهان برای زنده نگه داشتن شانس صعود به مرحله حذفی باید دست پُر از زمین بازی خارج شوند.

منبع: مهر

547032