آغاز فعالیت قرارگاه زمستانی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از آغاز فعالیت زمستانی در چهارمحال وبختیاری خبرداد.
تصویر آغاز فعالیت قرارگاه زمستانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش سایت خبری پرسون، روح الله غلامی در جلسه قرارگاه زمستانی با بیان اینکه قرارگاه زمستانی از امروز آغاز می‌شود، گفت: سال گذشته اولین بارش را در تاریخ هشتم آبان ماه شاهد بودیم و این زمستان پر بارش چالش‌هایی را برای زحمت‌کشان عرصه جاده‌ای ایجاد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: امسال نیز تاکنون هشدارهایی را دریافت کردیم که نشان دهنده زمستانی پر بارش است و می‌طلبد مجموعه راهداری، پلیس راه، هلال احمر وهمه دستگاه‌های امدادی که در سطح جاده خدمات ارائه می‌دهند با آمادگی کامل به استقبال زمستان بروند.

وی با بیان اینکه تهیه و انتشار خبر و مستند از زحماتی که همکاران در زمستان خواهند کشید امری مهم در کنار خدمت‌رسانی است، ادامه داد: هرچند در فصل زمستان با توجه به شرایط جوی و بارش‌ها و حتی کمبود نور عملیات تصویربرداری با مشکل روبرو می‌شود اما نیروهای رسانه‌ای باید حتی‌الامکان از فرصت استفاده و این زحمات را رسانه‌ای کنند.

غلامی بیان داشت: سال گذشته نیروهای راهداری ساعت‌ها زیر بهمن گرفتار شدند که با ثبت این لحظات بخشی از سختی کار این عزیزان رسانه‌ای شد .

فرمانداران بازگشایی مسیرها را به نیروهای راهداری محول کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: با توجه به محدودیت ماشین‌آلات و نیروهای راهداری انتظار داریم فرمانداران بازگشایی مسیرها را به نیروهای راهداری محول کنند تا این افراد براساس اولویت‌راه‌ها و تجربه‌ای که دارند این عملیات خطیر را با بازگشایی راه‌های شریانی آغازکنند.

گفت: انتظار داریم هم‌وطنان استفاده از زنجیر چرخ را در ایام بارش‌ها جدی بگیرند همچنین ادارات شهرستانی نیز آمادگی کامل را برای رویایی با زمستان را داشته باشند و در ذخیره شن و نمک لازم همت کنند.

غلامی در پایان گفت: همچنین انتظار داریم هشدارهای هواشناسی دقیق و به موقع در اختیار ما قرارگیرد تا هم بتوانیم گزارش کامل‌تری ارائه دهیم هم در امر پاکسازی جاده‌ها خدمات مناسبی ارائه شود.

منبع: خبر آنلاین

546622