برگزاری دوره مجازی آموزش سینمای مستند

دوره مجازی آموزش سینمای مستند زیر نظر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی با حضور چهره‌های سینمای مستند برگزار می‌ شود.
تصویر برگزاری دوره مجازی آموزش سینمای مستند

به گزارش سایت خبری پرسون، مرکز گسترش در راستای توسعه عدالت آموزشی، توجه به آموزش در استان‌ها و کشف استعدادهای تازه به زودی دوره مجازی آموزش سینمای مستند را برای دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه برگزار می‌کند.

کمیته طراحی درس‌ها و آموزش‌ها شامل احمد ضابطی جهرمی، رامتین شهبازی، مهرداد اسکویی و حامد شکیبانیا به زودی درس‌ها، شیوه آموزش و ترم‌ها را ارایه می‌کند و با نهایی شدن شیوه نامه، نحوه آموزش و شرایط ثبت نام و … اعلام می‌شود.

در جلسه مشترک کمیته طراحی دروس و محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز گسترش و سیدمجید رحیمی مدیر پژوهش و امور استان‌های مرکز که دوشنبه ۸ آبان ماه در مرکز گسترش برگزار شد، حاضران نکات مورد نظر و پیشنهادهایشان درباره نحوه تدریس، درس‌ها و ویژگی‌های این دوره را اعلام کردند و مقرر شد با برنامه‌ریزی‌های بعدی، تا بهمن ماه ۱۴۰۲، شیوه‌نامه این دوره تهیه و درباره آن اطلاع رسانی شود.

این دوره زیر نظر واحد پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی برگزار می‌شود. بخشی از دوره به صورت آنلاین و بخشی دیگر حضوری است.

منبع: روابط عمومی

546405